“Goed eten,vreselijke service”

Geclassificeerd als nr. 11 van 340 Restaurants in Tilburg
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden een verjaardagsdiner (10 p) in de brasserie. Bediening was bot, gehaast en ongeintreseerd. Gerechten werden vergeten of kwamen erg laat. Jammer,omdat het eten erg lekker was. Geen aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

15 oktober 2018 beoordeeld

Goed restaurant voor de visliefhebber. Leuke sfeer aan de rand van het centrum.
Leuke voordeel menu opties 3; 4; of 5 gangen. Goede wijnkaart.
Minpuntje, tafels dicht op elkaar.

Datum van bezoek: juni 2018
14 oktober 2018 beoordeeld

Met een team uitje bij kok Verhoeven geweest en het was heerlijk met mooi opgemaakte borden. We hadden het verrasingsmenu met 5 gangen. Enige kritische punten: eten aan een lange tafel met vaste plaatsen vond ik niet zo prettig. Had liever wat gerouleerd qua stoelen maar vanwege de opgegeven wensen was er een vaste tafelschikking. Ook vond ik 4 x vis erg veel. Wat mij betreft mag er een vleesgerecht tussen. Verder was alles fantastisch !

Datum van bezoek: oktober 2018
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, maar voor bijna 100 euro pp (incl wijnen) verwachtte ik betere service. Het duurde bijna een uur voordat we eten konden bestellen, wat overigens wel heerlijk was (vooral plateau warme schaaldieren was top). Lege glazen werden niet opgemerkt, gemiste kans. Na het eten moesten we bijna een kwartier wachten op de rekening, die we twee keer moesten vragen. Dat terwijl er bijna geen gasten meer waren. We gingen daardoor niet met een glimlach, maar licht geïrriteerd de deur uit... Jammer voor de keuken!!

Datum van bezoek: september 2018
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg goed. Veel keuze, qua vis tenminste, en super lekker. Prijzen zijn wat hoger maar je krijgt er ook iets voor!!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Kok Verhoeven bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant

In Kok Verhoeven geweest? Deel je ervaringen!