TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 11 van 342 Restaurants in Tilburg
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld

Nog nooit ontevreden de deur achter ons dicht gedaan. Dit keer met twee gasten uit Singapore vis- en schaaldieren gegeten. Dit is in Singapore uiteraard altijd top en in vergelijking daarmee waren ze erg tevreden over keuze en kwaliteit.
Tot binnenkort maar weer.

Datum van bezoek: augustus 2018

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit blijft toch één van onze favoriete restaurants.

Fantastische bediening en heerlijke gerechten.

Chapau.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gegeten! Verfijnde gerechten die mooi werden gepresenteerd. Felicitaties voor het keukenteam maar ook voor het zaalteam dat bijzonder attent was. Zelfs jongeren in opleiding werden discreet en professioneel aangestuurd. En zo hoort het te zijn en motiveer je jonge culinaire talenten.

Datum van bezoek: juli 2018
17 juli 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met 4 personen lekker wijntje er bij het was een avond vullend diner voor herhaling vatbaar ook voor een gezin met kinderen zijn er veel mogelijkheden.in een woord een heel fijn restaurant in het cetrum van Tilburg.

Datum van bezoek: november 2017
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we weer bijzonder genoten van de lunch met vrienden.
Een 6-gangen lunch in combinatie met witte en rode wijnen.
De gastvrijheid was weer top en de sommelier was uitmuntend met zijn wijnen.
Graag konen we weer terug!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Kok Verhoeven bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant

In Kok Verhoeven geweest? Deel je ervaringen!