Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Jammer

Druk (ook met reservering) in sauna’s, bubbelbaden, douches. Niet alle personeel is attent of ... meer lezen

Beoordeeld op 24 februari 2020

427christas
via mobiele applicatie
Lees alle 274 beoordelingen

Beoordeeld op 5 maart 2020

Wij zijn een keer geweest en nooit meer. Sauna's en het zwembad is om te doen, maar personeel en vooral die bij de receptie zou ik als baas op de straat zetten. Onvriendelijk en zo arogante opstelling heb ik nog nergens gezien.

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Druk (ook met reservering) in sauna’s, bubbelbaden, douches.
Niet alle personeel is attent of vriendelijk, 1 zelfs erg kort door de bocht, salade tataki met biefstukpuntjes (€15,95 voor 6 mini stukjes..) en erg veel dressing was normaal toen we aangaven dat dit wel karig was.

Beoordeeld op 21 februari 2020

vreselijk dag bij spapuur !!!
Drukker als op de markt .
Geen plek in jacuzzi of waar dan ook .
Vis water .

Beoordeeld op 17 februari 2020

- Bedrijf telefonisch onbereikbaar!! Wat als er een calamiteit is? Onbegrijpelijk!
- Veel te druk, terwijl vooraf reserveren verplicht is.
- Geen handdoekhaakje meer te vinden, zo druk!!
- Slechts 6 douches voor al deze gasten! Wat automatisch betekent dat niet iedereen na ieder bad of sauna kan douchen! BAH!
- Zwembad was behoorlijk fris.
- Veel te weinig faciliteiten voor zoveel gasten.
- Veel achterstallig onderhoud.
- De saunakachel in de opgietruimte was stuk, waardoor deze maar op halve kracht kon verwarmen. Hierdoor was de opgieting ook waardeloos.
- Plafond lag helemaal open in de (enige) doucheruimte
- Een deel wordt verbouwd, maar dat wordt a) nergens vermeld en b) was wel heel slecht afgezet.
- Heel lawaaierig, waardoor je absoluut niet tot rust komt.
- En eigenlijk alles bij elkaar, gewoon duur.

In plaats van een lekker avondje ontspannen, zijn we uit pure armoede het grootste gedeelte van de avond in het restaurant geweest en al rond 9 uur vertrokken. Voor ons nooit meer.

Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Ontspannen dagje sauna is tegenwoordig lastig. Het was druk, zo druk dat er geen handdoekhaakje meer vrij was. Door de betaalde opgieting tussendoor, wordt het in de reguliere opgieting mega druk. 55 pers geteld echt als haringen in een tonnetje.
Er was een verbouwing bezig waardoor het caldarium gesloten was. De bouwvakkers waren iets aan het lijmen en die lucht was echt vreselijk. Schiet meteen in mijn hoofd, hoofdpijn als gevolg. De horeca is er goed maar veel te duur. Het is allemaal zo commercieel geworden. Jammer....