“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Te Koop in Tilburg,-

Te Koop in Tilburg,-
Geclassificeerd als nr. 9 van 293 Restaurants in Tilburg
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na de Corona weer even gereserveerd met vriendin en familie.
Nieuwe menukaart, kleiner maar met goede gerechten. Het leuke van de menukaart is dat je zelf een keuze kan maken bijvoorbeeld, voorgerecht en hoofdgerecht. Wij allemaal kozen voor deze. Tevens is ook de wijnkaart aangepast met mooie wijnen, zowel wit, rosé als rood. Ik was aangenaam verrast met de gerechten. De opmaak van de borden en de smaken waren overweldigend. Bij het hoofdgerecht lekkere frietjes erbij.
Gelukkig zijn de gerechten met groenten in plaats van allemaal moesjes.
Wat betreft de bediening is correct en netjes. De gastvrijheid is enorm en daardoor voel je je echt thuis. Dus al met al super genoten en we komen graag weer terug.

Datum van bezoek: juli 2020

12 april 2020 beoordeeld

In tijden van Corona een menu van Te Koop gegeten.
Begonnen met heerlijke kreeftensoep en geurige Tom ka Kai.
Als hoofdgerecht de langzaam gegaarde lamsschouder. Geweldig zacht en smakelijk. Zo ook de tonijn. Een plaatje ook om te zien. Brownie en kaas maakten het geheel af. Een aanrader om deze tijd door te komen. Zeker ook gezien de goede prijs!

Datum van bezoek: april 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lunchen met het gehele gezin. Het was dan ook LEKKER, maar het tartaartje, was ook maar een tartaartje. Het was geen volledige lunch om de honger te stillen, zeker gezien de prijsstelling niet in verhouding. De bijhorende frietjes (te weinig gezien het aantal personen) stonden niet vermeld op de kaart. Onze verwachting was dan ook dat dit met brood geserveerd zou worden. Als de friet vermeld geweest zou zijn, dan hadden we iets anders gekozen... De overige lunchgerechten waren overigens wel van voldoende grootte. Kortom mixed feelings. Benieuwd naar diner performance.

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Helaas was het alweer vier jaar geleden dat wij er hadden gegeten. Maar het was echt weer de moeite waard om weer een te zijn geweest. Prijs kwaliteit is erg goed! 34 euro voor een drie gangen menu van goede kwaliteit. Dat is geen geld!!

Datum van bezoek: maart 2020
17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Te koop stond al een tijdje op mijn lijstje om te gaan eten. We hebben Super lekker gegeten, 4 gangen keuze menu. Mooie porties, mooie opmaak van de borden. mooie prijs. Echt een aanrader.
Enkel min-puntje is dat het geluid erg galmt in het restaurant.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Te Koop in Tilburg,- bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant

In Te Koop in Tilburg,- geweest? Deel je ervaringen!