Beoordeeld op 17 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een kamer aan de boszijde geboekt voor één nacht in dit hotel.
Gezellige inrichting, uitstekende bedden.
Ontbijtbuffet in de ochtend was ook goed. Echter de plek waar alles kon worden gepakt was enigszins krap.
Dat zou kunnen worden verbeterd.

Prijs/kwaliteit is over het geheel genomen goed.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Hoewel er de dag van mijn verblijf een huwelijksfeest georganiseerd was, werd vooraf door de receptie per verwittigd en ondervond ik zelfs, in deze speciale omstandigheden, geen noemenswaardige hinder, noch overdag, noch van de aldaar verblijvende gasten 's nachts. Goed gelegen hotel en restaurant in ander gebouw met prachtige tuin. Voortreffelijke en erg vriendelijke ontvangst aan de balie, erg attent én efficiënt. De kamer was voldoende ruim, vlotte toegang tot Wi-Fi enTV. Prima bed en badkamer met voldoende ruimte en alle faciliteiten; airco was voorzien doch in oktober niet nodig. Het ontbijt was erg uitgebreid, gevarieerd en heerlijk; zowel warme als koude gerechten , voldoende keuze en vlotte zelfbediening met voldoende aandacht bij het aanvullen. Een echte aanrader in de buurt van Tilburg, vlak bij zijn Universiteit.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

Vriendelijk, rustig hotel, met fijn dakterras,goede bedden, ruime badkamer. helaas viel de keuze in het restaurant wel een beetje tegen. het was wel heerlijk wandelen in het park gelijk achter het hotel, heerlijk de dag afsluiten.

Kamertip: op de bovenste verdieping, hebben de kamers een fijn balkon met zicht op de prachtige tuin
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi in een prachtige tuin . De kamers zijn aangenaam en netjes .
De bediening in het restaurant is bizar .
S middags campari besteld . Was op . Dan Martini besteld , was ook op omdat er geen campari was ?!?
Dan rosé besteld en cava gekregen . Maar ik kreeg de cava van het huis
S avonds heerlijk zitten in de tuin voor het diner .
Vakantiesfeer , dus zin in cocktails . Uitgebreide cocktailkaart . We maken een keuze . We zijn met 7 . Lichte paniek dat we 7 verschillende cocktails bestellen ....
na 3 kwartier geraakt ons geduld stilletjes op vragen of ze ons vergeten zijn . “ neen maar jullie vragen 7 verschillende cocktails ( waaronder een kir en twee alcoholvrije ) en dat vraagt expertise en we hebben 1 man die daarvoor zorgt ... “
Nog wachten dus en dan eindelijk komen er een paar cocktails . Geen kir w ant de siroop was op ... ze zullen de huiscocktail brengen zonder overleg .... we vragen een rosé in de plaats . Weer wachten ... om geen rosé te krijgen maar twee huiscocktails ... we geven het gelaten op ....
we bestellen een 3 gangen verrassingsmenu ( de porties worden aangepast naargelang het aantal gangen ... )
We worden extra verzorgd door de gastvrouw en krijgen de cocktails gratis .
Get eten was zeer lekker , de hoofdschtotel had wel eerder een portie voor een meergangen menu . Maar het was zeer verfijnd en lekker .
We hebben nog een extra luxezeep gekregen als attentie .
Besluit : goed hotel goed restaurant . Bestel gewoon geen cocktails

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Alhier 2 nachten verbleven tijdens het best kept secret festival in Hilvarenbeek. Wij hadden een arrangement met een 4 gangendiner. Diner was prima, niet heel bijzonder. Service was erg goed. Met name het hotel zeer goed! Lekkere kamer. Goed geïsoleerd. Prima bed. Prima douche. Minibar en kluis op de kamer. Zeer vriendelijke gastvrouw/heer. Late check out was geen enkel probleem. Fietsen van hotel gehuurd, 10e per dag per fiets. Een avond maar paar uurtjes gehuurd, deze werden niet in rekening gebracht. Hele goede service! Gratis parkeren bij het hotel. Deze houden wij erin

Datum van verblijf: juni 2019