“Goede bediening maar middelmatige sushi. Jammer.”
Beoordeling van Shinzo Sushi and Grill

Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Hier hebben we al 3 keren gegeten omdat het lekker dichtbij is...De derde keer wilden we elders eten omdat de sushi's de twee eerste keren niet echt ok waren. Ook de derde keer waren de sushi's niet naar onze smaak: erg weinig en droge rijst. Sommige rollen waren niet rondom gevuld met rijst en niet goed op temperatuur. De bediening was alle keren wel top en alleen al voor de bediening zouden we terug gaan. Misschien een vierde kans als we weer te lui zijn om verder dan 500m te moeten lopen?

Datum van bezoek: december 2019
Shinzolounge, Marketing van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2020

Beste KyQuiKy,
Het verbaast me dat je drie keer op rij niet zo'n goede sushi's gehad zou hebben. Zeker omdat de meeste recensies zo lovend zijn. Had je dit ook op de avond zelf aan mijn collega's doorgegeven? Vanwege de coronacrises kan ik namelijk niet iedereen hierover bereiken.

Ik zou het op prijs stellen als je mij een mailtje stuurt op support@shinzo.nl. Ik wil er graag samen met jou achterhalen of het een kwestie van smaak is of dat er een probleem is wat we voor de heropening zeker moeten aanpakken. Alvast mijn dank voor de moeite

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sushi. Attente bediening. Leuke locatie. Goed te bereiken vanaf station. Prima dineren met kinderen. Zou zeker terug gaan. Eenvoudige reservering met the fork.

Datum van bezoek: januari 2020
Shinzolounge, Guest Relations Manager van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2020

Beste Jarno,

Wat fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad. We hopen jullie natuurlijk snel weer te mogen verwelkomen. (en reserveren kan ook via onze eigen site ;) )

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich prima sushi; niet bijzonder verder. Kwalijk dat je moet betalen voor ongezegelde flessen kraanwater. Zeker op een rekening van €550 (10 personen). Dat kan echt niet!

Geachte heer/mevrouw Hebe,

Het spijt me, maar ik vermoed dat er ergens een miscommunicatie is geweest. Wij serveren namelijk los geen kraanwater. Wij leveren namelijk plat en bruisend water in flesjes van Sourcy of de grote flessen van VOSS water. Dit laatste water is gewonnen uit bronnen in Noorwegen en een deel van de opbrengst gaat naar water projecten in Afrika. Al de VOSS flessen zijn verzegeld en mocht er daar een zegel van kapot zijn, wordt deze op verzoek meteen omgeruild voor een nieuwe uit onze koeling. De Sourcy flesjes zijn wel al geopend voordat wij deze serveren, net als alle andere frisdrank flesjes, maar ook deze bevatten geen kraanwater.

Mocht u toch nog vragen hebben over het water wat wij serveren of nog een andere vraag hebben, kunt u mij altijd mailen op support@shinzo.nl

14 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat maakt een geslaagde avond in restaurant? Het eten en drinken moeten natuurlijk lekker zijn maar uiteindelijk gaat het om de beleving. Als je ziet dat de bediening hun best doen om het iedereen naar de zin te maken dan schept dat verwachtingen... en die maken ze ook helemaal waar!! Snel, correct, vriendelijk, grappig en sympathiek. Wij voelen ons daar al jaren zéér welkom.

Datum van bezoek: november 2019
Shinzolounge, Guest Relations Manager van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

WOW! Wat een fantastische reactie Dadzilla. Je beschrijft precies de standaard waar we al sinds 2010 hard aan werken om die te behouden en te verbeteren. Mag ik deze tekst als reclame gebruiken? We kijken uit naar je volgende bezoek.

6 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten fantastische bediening lekkere gerechten en een super ambiance we gaan er graag nog een keertje terug wat een top avond

Datum van bezoek: december 2019
Shinzolounge, Guest Relations Manager van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Nou Jeroen, die kunnen we in onze zak steken. Dank je voor deze mooi woorden en we kijken uit naar je volgende bezoel

Reizigers die Shinzo Sushi and Grill bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Waalwijk, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Shinzo Sushi and Grill geweest? Deel je ervaringen!