Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sfeervol dierenpark

Aangenaam familiedierenpark. Enthousiaste medewerkers met liefde voor dieren maar ook ontzettend ... meer lezen

Beoordeeld op 28 januari 2020

via mobiele applicatie
Lees alle 132 beoordelingen

Beoordeeld op 28 januari 2020

Aangenaam familiedierenpark.
Enthousiaste medewerkers met liefde voor dieren maar ook ontzettend lief voor jeugdige bezoekers. Mijn kleinkinderen vinden het daar geweldig.
Ook leuk om er een verjaardagsfeestje te vieren

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 27 oktober 2019 via mobiele applicatie

Kleinschalig...zeer vriendelijk en betrokken personeel...zowel binnen als buiten vermaak voor zo'n 2 uurtjes met een kleuter...speeltuinhoekje wel beperkt en mag wel weer eens onderhoud krijgen...maar we kwamen voor de dieren...prima vermaak voor betaalbare prijs

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Een leuke attractie, vooral voor kinderen, maar niet alleen voor hen. Veel te zien en te doen. Leuk voor kinderen is ook de mogelijkheid om een echte wurgslang (van klein formaat) om je hals te krijgen of een behoorlijk vogelspin op je hand gezet te krijgen.
Vervelend is dat allerlei souvenirs voor kinderen en ijsjes wel erg nadrukkelijk wordt aangeboden Daar worden kleine kinderen zeurderig van ....
Ook is de vraag: hoe lang zal het duren dat de Partij voor de Dieren hier al dan niet terecht met kritiek op komt?

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier geweest met onze dochter van 2 jaar. Ze heeft haar ogen uit gekeken en durfde zelfs een slang te aaien. Personeel is super vriendelijk en de dieren zien er goed verzorgt uit. De dieren vertonen geen stress symptomen en ze zitten allemaal netjes in hun vacht of schubben.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vooral reptielen binnen. Buiten enkele dieren in te kleine kooien maar duidelijk goed verzorgd met veel liefde en passie voor de dieren. Deze zo gaat misschien verhuizen naar een grotere locatie waar de dieren dan meer plaats hebben.

Datum van activiteit: augustus 2019