Mercure
Expedia.comUS$ 204
Hotels.comUS$ 204
Prestigia.comUS$ 211
Beoordeeld op 3 juni 2022

wij hebben alleen een drankje gedronken, dus hebben niet veel van het hotel gezien ook omdat het net open ging maar we werden gastvrij ontvangen wat super fijn was. dat is tenslotte belangrijk voor een hotel.

Beoordeeld op 1 juni 2022

Parkeren was goed geregeld, ontbijt erg uitgebreid. Verse jus d’orange. Fijne kamers. Ruim genoeg. Voor 3 personen. Ligging was ook top. Kroegen lagen op 1 minuut lopen van het hotel. Over het algemeen zag het er allemaal erg netjes uit.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 9 mei 2022

Matrs bleek een grote vochtplek te bevatten, en was omgedraaid om dit te verbergen. Melding van gemaakt want voor 112€ per nacht voor alleen logies vond ik dit nogal wat. Ik had minstens een excuses en compensatie verwacht. Inplaats daarvan bood men een voucher voor een gratis overnachting. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 november 2021

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 30 oktober 2021 via mobiele applicatie

Vandaag ingecheckt met een reservering van even geleden, die ook al vooruit betaald was. Blijkt dat we 50 euro bij moeten betalen ( was service geweest als ze dat vantevoren even gemeld hadden). Verplichte afname van het ontbijt, toch ook niet goedkoop hier. Uiteindelijk kost een nachtje slapen in het mercure ons nu 230 euro. Belachelijk. Zulke fratsen haalt het hotel elke keer uit. Vandaag laatste keer Mercure Hotel Tilburg. Ze zien ons hier never meer terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Niek van den Broek, General Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2021

Beste Vnnhrmns,

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om ons te beoordelen.

Zou ik u mogen vragen onder welke naam u gereserveerd had. Zo kan ik terug gaan wie u geholpen heeft, en waarom u 50 euro extra moest betalen tijdens het inchecken. Dit is vooral bij een vooruit betaald tarief juist niet het idee.

Wij hebben 2 tarieven dat u kunt boeken. dit is incl. of excl. ontbijt. Echter hebben wij op sommige feestdagen enkel het tarief incl. ontbijt. Echter was het geen feestdag op de dag dat u overnacht hebt. Wie heeft u verteld dat u enkel een reservering kon maken met ontbijt?

Mocht u verdere informatie willen geven, mag dit naar: customerservice@mercure-tilburg.nl

Kaoutar Happel

Customerservice