ibis
Vio.com
Beoordeeld op 28 maart 2023

het personeel was erg vriendelijk

de kamer die ik had was heel klein, rondom het bed heb je letterlijk max 50 centimeter loopruimte, de badkamer is redelijk, maar de wc is zo krap dat als je er op zit (en ik ben echt niet de grootste) je met je knie tegen de wcrolhouder aan komt.

de kussens waren vreselijk: ze lijken heel dik, tot je je hoofd erop legt, dan zakken ze in en kan je net zo goed zonder kussen gaan liggen

de regendouche was goed, maar de douchecabine is halfopen. dat betekent dat je na 10 minuten douchen het water op de vloer in het wc gedeelte hebt staan, daarnaast was de afzuiging zo bizar slecht/niet aanwezig dat 3 uur na het douchen mijn bril alsnog besloeg, en op de muren staat volgens mij na 24 uur uur nog het vocht.

ik weet niet precies wat het is, maar ik schat de airco buiten, die 24/7 een zoemend geluid maakt, probeer daar maar eens bij te slapen.

daarnaast zijn de kamers zo gehorig dat je op de eerste verdieping alsnog mensen in het restaurant de stoel hoort schuiven. mijn advies: als je gaat, neem dan een kamer achterin het hotel.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 juli 2022

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 juni 2022 via mobiele applicatie

Het was gewoon helemaal prima. Prima bed, mooie gerenoveerde badruimte, airco, prima ontbijt.
Omdat de bus naar het centrum niet bleek te rijden rustig op hun eigen terras gezeten met een heerlijke weizen.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022

Erg slechte klantenservice. Ik heb corona opgelopen een dag voor we zouden verblijven bij Ibis Tilburg. Ik heb gebeld om te vragen of de reservering geannuleerd kon worden. Dit was niet mogelijk. Ook gevraagd of we (eventueel tegen een extra betaling) de reservering dan konden verplaatsen. Dit was ook niet mogelijk want "de corona regels waren bekend". Absurd. Geen enkele flexibaliteit is te vinden bij dit hotel om ons ook maar een beetje tegemoet te komen.

Door onmacht hebben we dus niet gebruik kunnen maken van onze kamer, wat ons 86 euro heeft gekost. Ik vind het enorm bijzonder dat ze dit zomaar kunnen doen. Ik zou dit hotel zeker niet aanbevelen aan anderen als ze hun klanten zo behandelen. Schandalig.

Datum van verblijf: februari 2022
Niek van den Broek, General Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2022

Beste Wilco,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring. Het spijt me dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed; onze excuses!

Wat vervelend om te horen dat u vanwege een corona besmetting niet naar ons hotel kon komen. Bij ibis werken we met verschillende soorten tarieven voor onze gasten. Het tarief waar u voor gekozen heeft is het vaste tarief wat ervoor zorgt dat een gast tot 3 dagen voor aankomst zijn boeking kan annuleren. Er is bij ibis ook sprake van een flexibel tarief, dan kan de gast de boeking de dag zelf nog kosteloos annuleren. Helaas is het vanwege de keuze voor het vaste tarief niet mogelijk om de boeking te annuleren, onze excuses hiervoor!

Ik hoop u met bovenstaande informatie voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bezorgen.

Lieve Wils
Customer service - Ibis Tilburg

Beoordeeld op 21 november 2021

Kamers op dit moment veel te koud! De laatste 3 bezoeken waren kamers niet verwarmt. Telkens stond verwarming volledig uit. eerste maal stond venster ook nog open. De kamer is nadien niet meer warm te krijgen. Wat betekent slecht slapen als gevolg door de koude. Reeds meermaals gemeld aan receptie en nacht managers. Toch word GOLD Level klant niet gehoord

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken