Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
, alice in wonderland gevoel , hoe vet is dat om in het echt mee te maken fantasy film liefhebbers kunnen hier hun hart

dit moet iedereen een x meegemaakt hebben , vooral de dromers onder ons . dit is absoluut geen ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
diana7jr
Mysterieus

Erg leuke ervaring, mysterieuze kamers, soms 't idee te hebben in een soort escape room te zitten ... meer lezen

Beoordeeld op 23 oktober 2020
sandravI9969TL
Lees alle 172 beoordelingen

Beoordeeld op 28 september 2020

Ontzettend gaaf en mooi doolhof waar je uren in kan struinen. Unieke ervaring waar je de tijd even vergeet! Echte aanrader.

Datum van activiteit: september 2020
itsmedoloris, General Manager van Doloris' Meta Maze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Hey C, bedankt voor de 5 sterren. Zo te horen heb je wel enkele uren in de Meta Maze gezeten om alles te ontdekken! :) -Doloris

Beoordeeld op 27 september 2020

Wat een bijzondere ervaring!! Je weet niet wat je te wachten staat en dat maakt het extra spannend. Ik zal niet te veel verklappen, want dat zou zonde zijn. Je moet wel goed te been zijn, anders lukt het je niet om door de bijzondere ruimtes heen te dwalen. Echt een aanrader om eens te ervaren. Veel plezier voor diegene die gaan!

Datum van activiteit: september 2020

Hey Elle, bedankt voor je review! Fijn dat je niet teveel wil verklappen voor de komende bezoekers ;). Fijn om te horen dat je een bijzondere ervaring hebt gehad in het doolhof. -Doloris

Beoordeeld op 27 september 2020

Via vrienden hadden wij gehoord over de maze. Dat moesten wij ook een keer doen! Speciaal ervoor naar Tilburg gereisd vanuit Holten. Geen moment spijt gehad, zou zo nog een keer gaan! Onze vrienden deden erg mysterieus en hadden niks verklapt. Ook valt er van te voren weinig te vinden over 'wat het nu precies is'. Enorm leuk om eens in het onbekende te stappen, letterlijk! Ik raad deze ervaring aan iedereen aan die open staat om eens iets anders dan anders te doen. Gek op dit soort pareltjes! Tip: luister goed naar de instructies. Ze adviseren om de 'journey' in je eentje te maken. Dat zou ik ook echt aanraden, het is echt je eigen beleving. Zo houd je het ook leuk voor je mede-maze-bezoekers!

Datum van activiteit: september 2020

Hey Ellen, ontzettend bedankt voor je uitleg. Wat ontzettend tof dat jullie van zo ver naar Tilburg zijn gekomen voor de Meta Maze. Gelukkig hebben je vrienden niet teveel verklapt, zodat jullie beleving het meest puur is geweest! Hopelijk heb je daarna nog op de Rooftop even uitgewaaid onder het genot van een lekker drankje. -Doloris

Beoordeeld op 22 september 2020

Geweldige ervaring. 100% aanteraden. Echt een memorabele ervaring waar je helemaal wordt ondergedompelt. Na mijn studie ga ik meteen een zelfde soort concept opzetten.

Datum van activiteit: september 2020
itsmedoloris, General Manager van Doloris' Meta Maze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Hey Tomas, wat leuk dat je bent geïnspireerd bent door je bezoek aan de Meta Maze en dat je er een memorable ervaring rijker door bent! -Doloris

Beoordeeld op 21 september 2020

Erg leuke en verassende ervaring! Je blijft je ogen uitkijken van kamer naar kamer. Na het bezoek aan de maze lekker in het zonnetje genoten op het dakterras van een lekkere lunch!

Datum van activiteit: september 2020

Hey Laura, ontzettend bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de Meta Maze jullie zo verrast heeft én dat jullie daarna lekker hebben gegeten op de Rooftop. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog eens verwelkomen. -Doloris