“Hier kunnen ze koken!”
Beoordeling van Jaxx Marina

Jaxx Marina
Geclassificeerd als nr. 80 van 294 Restaurants in Tilburg
16 maart 2020 beoordeeld

Fantastisch lekker kunnen ze in dit prachtige restaurant koken. Wel erg prijzig en de porties zijn niet groot. De bediening is uiterst vriendelijk!

Datum van bezoek: december 2019

29 februari 2020 beoordeeld

We hadden om 18.00 uur gereserveerd met 4 personen. Het personeel was in eerste instantie vriendelijk. Het eten kwam niet erg snel maar dat vonden we geen enkel probleem want we hadden de hele avond de tijd. Na het hoofdgerecht werd er echter gezegd dat we nog snel een kop koffie konden bestellen want een nagerecht was niet mogelijk gezien de tijd. “Onze” tafel bleek om 20.00 uur gereserveerd te zijn voor een ander gezelschap. Toen we aangaven dat we dat wel erg vreemd vonden omdat daar vooraf niets van was gezegd, kwam er een vaag verhaal. Er zou met tafels geruild zijn en dat was intern niet goed gecommuniceerd. We mochten toch een nagerecht bestellen en daarna zelfs koffie. Terwijl de koffie nog niet op was, wilde men de kopjes echter al weer op komen halen omdat er andere gasten op de tafel stonden te wachten. Zeer ongastvrij! Als je dan snel geld wilt verdienen door een tafel binnen 2 uur opnieuw te “verkopen” ben dan zo eerlijk om dat vooraf aan te geven. Het eten was niet slecht maar voor het bedrag dat we af moesten rekenen (ongeveer 250 euro) zijn er wel restaurants te vinden waar je minstens zo goed kunt eten en veel gastvrijer wordt behandeld. Hier gaan we niet meer terug!

18 februari 2020 beoordeeld

Inmiddels drie keer gegegeten. De intenties zijn goed maar ze maken het telkens niet waar. Ze hebben het daar nog steeds niet op orde. Afgelopen week drie uur moeten wachten op een 3 gangen diner... Gerechten niet op smaak...Elke keer weer een teleurstelling.

11 februari 2020 beoordeeld

Meerdere beoordelingen gegeven, ik was een vaste klant bij JAXX maar helaas haak ik af. Tournedos surf en turf was taai, nog geen kogelbiefstuk waardig.Iberico varken was lauw geserveerd en rook naar dweil. Nee dit is absoluut niet wat jaxx bij maarten hoppenbrouwers wel kon waar maken. Service en bediening is gewoon goed maar de plates zijn echt achteruit gegaan. De show moet het winnen van het culinaire blijkbaar. Ja dan ga ik voor het culinaire.

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige avond gehad, leuk en vriendelijk personeel en buitengewoon lekker eten! komen zeker een keertje terug!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Jaxx Marina bekeken, bekeken ook

In Jaxx Marina geweest? Deel je ervaringen!