TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 27 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel om een paar dagen te verblijven. In het centrum met om de hoek uitgaansgelegenheden zoals restaurants, barretjes, winkels bioscoop, en poppodium 013, ontbijt is prima zo ook de kamers, niet overdreven luxe maar netjes, vriendelijk personeel , kortom prima om een paar dagen de stad te verkennen.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Als je jong bent en zelf ook op stap gaat is dit hotel goed, aangezien het vlak in het centrum gelegen is.
Als je van plan bent om meer als 1 uur te slapen is dit hotel geen goed idee. Je kamer is pal boven de drukke uitgaansbuurt, waardoor je tot 5u ‘s ochtends ligt te daveren in bed.
Jammer als je denkt te kunnen uitrusten op een vrij weekend.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Eenvoudig klein hotel, doch met vakkundig personeel. Het is gelegen in het centrum van de stad vlakbij het uitgaanscentrum waardoor er wel lawaai is, maar niet in die mate dat wij ervan wakker gelegen hebben. Ondanks de bescheiden prijs hadden we ook een ligbad. Hoewel het vrij warm was op onze kamer vind ik toch dat we een eerlijke, faire prijs betaald hebben.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018

De locatie is perfect, los in het centrum vlakbij café's, de 013, restaurants, de winkelstraat. Er is ook een parkeergarage vlakbij. De kamers zijn prima voor een kort verblijf, het ontbijt is dik in orde.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018

Dit hotel geboekt (met Carnaval) omdat het midden in het centrum van Tilburg ligt en dus een prima uitvalsbasis met deze dagen. Keurige kamers met uitzicht op de Heuvel. Badkamer is netjes en functioneel. Ook het ontbijt is prima. Personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2018