“Dokter kevin was de bom!”

Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique
Geclassificeerd als nr. 180 van 297 Restaurants in Tilburg
10 juni 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten en de kids konden zich goed vermaken in de speeltuin! Dankzij dokter Kevin (medewerker) waren de traantjes naar het vallen zo verdwenen. Dankjewel voor de goede zorgen en tot snel weer!

Datum van bezoek: juni 2021

14 oktober 2020 beoordeeld

Vandaag geluncht met vriendin en onze twee peuters.
Het brood onder de uitsmijter was beschimmeld . Terug gegeven-en een nieuwe gekregen. So far so good.
De kleintjes lieten iets van hun tosti over, moeders nemen een hap- en ja hoor, ook beschimmeld.
Ook dat aangegeven waarop ons werd verzekerd dat er op de rekening rekening zou worden gehouden met deze misstand.
20% kon er af. Echt een lachertje. Kindjes ziek maar er kon wel €2 korting vanaf.
Lieve mensen, je bent gewaarschuwd.

Datum van bezoek: oktober 2020
24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de kinderen is er een leuke speeltuin.
We hebben gesmuld van de heerlijke pannenkoeken.
We konden door het raam in de keuken zien hoe de pannen koeken bereid werden.

Datum van bezoek: januari 2020
4 december 2019 beoordeeld

het ketelhuis van de voormalige AaBe fabriek is verbouwd tot een prima plek om even een lunch te pakken als je in de oude fabriekshallen de nieuwe winkels bezoekt of toch in de buurt bent; gratis parkeren voor de deur, groot overdekt en verwarmd terras; men mikt wel op bezoekers met kinderen en als je dat niet wilt dan kan je beter even verderop naar de Piushaven gaan; uitgebreide kaart, redelijke prijzen en zeer smakelijk; jonge bediening, niet altijd even vlot maar wel vrolijk

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld

Een fijne uitgebreide kaart en veel pannenkoeken
Ook als je geen zin hebt in pannenkoeken kan je hier lekker eten. wel veel jong personeel.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique bekeken, bekeken ook

In Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.