“Beschimmeld brood”

Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique
Geclassificeerd als nr. 181 van 300 Restaurants in Tilburg
14 oktober 2020 beoordeeld

Vandaag geluncht met vriendin en onze twee peuters.
Het brood onder de uitsmijter was beschimmeld . Terug gegeven-en een nieuwe gekregen. So far so good.
De kleintjes lieten iets van hun tosti over, moeders nemen een hap- en ja hoor, ook beschimmeld.
Ook dat aangegeven waarop ons werd verzekerd dat er op de rekening rekening zou worden gehouden met deze misstand.
20% kon er af. Echt een lachertje. Kindjes ziek maar er kon wel €2 korting vanaf.
Lieve mensen, je bent gewaarschuwd.

Datum van bezoek: oktober 2020

24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de kinderen is er een leuke speeltuin.
We hebben gesmuld van de heerlijke pannenkoeken.
We konden door het raam in de keuken zien hoe de pannen koeken bereid werden.

Datum van bezoek: januari 2020
4 december 2019 beoordeeld

het ketelhuis van de voormalige AaBe fabriek is verbouwd tot een prima plek om even een lunch te pakken als je in de oude fabriekshallen de nieuwe winkels bezoekt of toch in de buurt bent; gratis parkeren voor de deur, groot overdekt en verwarmd terras; men mikt wel op bezoekers met kinderen en als je dat niet wilt dan kan je beter even verderop naar de Piushaven gaan; uitgebreide kaart, redelijke prijzen en zeer smakelijk; jonge bediening, niet altijd even vlot maar wel vrolijk

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld

Een fijne uitgebreide kaart en veel pannenkoeken
Ook als je geen zin hebt in pannenkoeken kan je hier lekker eten. wel veel jong personeel.

Datum van bezoek: november 2019
14 oktober 2019 beoordeeld

In augustus zijn de kleinkinderen altijd als logee in Tilburg. We gaan shoppen en lekker genieten van het terras op het AaBee terrein, diverse winkels te bekijken in de AaBee fabriek, ook daarbuiten, diverse supermarkten, gratis veel parkeerplaatsen, goed bereikbaar, dichtbij Leijpark, Beekse Bergen. Groot buitenterras met houten tafels en banken. We hadden een zonnige, droge dag, heerlijk toeven hier. We kozen niet voor pannenkoeken, maar voor friet en spareribs, grote gekruide garnalen/Gambas en een frisdrank. Alles smaakte lekker na een tijdje slenteren en kleine voordelige aankopen. Komen zeker terug om de pannenkoeken uit te proberen. Er is dus voor jong en oud wat te smullen. Kleine speeltuin aanwezig, je kunt binnen ook plaats nemen. Ketelhuis heeft een website met foto's van de gerechten en alle informatie om deze locatie te bereiken.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique bekeken, bekeken ook

In Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.