“Pannenkoeken & meer”

Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique
Geclassificeerd als nr. 181 van 300 Restaurants in Tilburg
6 november 2019 beoordeeld

Een fijne uitgebreide kaart en veel pannenkoeken
Ook als je geen zin hebt in pannenkoeken kan je hier lekker eten. wel veel jong personeel.

Datum van bezoek: november 2019

14 oktober 2019 beoordeeld

In augustus zijn de kleinkinderen altijd als logee in Tilburg. We gaan shoppen en lekker genieten van het terras op het AaBee terrein, diverse winkels te bekijken in de AaBee fabriek, ook daarbuiten, diverse supermarkten, gratis veel parkeerplaatsen, goed bereikbaar, dichtbij Leijpark, Beekse Bergen. Groot buitenterras met houten tafels en banken. We hadden een zonnige, droge dag, heerlijk toeven hier. We kozen niet voor pannenkoeken, maar voor friet en spareribs, grote gekruide garnalen/Gambas en een frisdrank. Alles smaakte lekker na een tijdje slenteren en kleine voordelige aankopen. Komen zeker terug om de pannenkoeken uit te proberen. Er is dus voor jong en oud wat te smullen. Kleine speeltuin aanwezig, je kunt binnen ook plaats nemen. Ketelhuis heeft een website met foto's van de gerechten en alle informatie om deze locatie te bereiken.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 september 2019 beoordeeld

De bediening bij het Ketelhuis is echt ver onder de maat. We kwamen op een vrijdagavond rond 19u aan voor een hoofdgerecht/ pannenkoek. Het terras was al ver leeg, dus je zou verwachten dat de bediening je vrij snel heeft opgemerkt. Het bleef maar duren en duren voor onze drankjes werden opgenomen. Ook het opnemen van het eten duurde een hele poos. Tot slot veel te lang wachten op de pannenkoeken. Uiteindelijk werd het eten om 20.15u geserveerd. Ik vraag me of hoe lang je moet wachten als het terras helemaal vol zit. Ondanks dat het eten lekker was (en de pannenkoek met brie een aanrader is) komen wij hier nóóit meer terug!!

Datum van bezoek: juli 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na net na de opening er gezellig en lekker te hebben geluncht dachten we, daar gaan we heen met een bevriend stel.
Tja, wat een domper!!
We hadden gereserveerd maar onze tafel was bezet, hhmmm... dat geeft geen lekkere binnenkomst, maar oké.
Daarna vreselijk lang moeten wachten op onze drankjes, zelf maar gevraagd of ze de tafel wilde schoonmaken, de bestelling duurde en duurde.
Uiteindelijk werd er geserveerd, 3 borden ipv 4 want er was wat fout gegaan. Na 5 minuten kwam bord 4...
Ik had samen met mijn partner ieder een broodje warm vlees, 1 x op wit brood en 1 x op bruin brood.
De fout had ik vanaf mijn plek in de zaal gezien en ook de oplossing. Verkeerde broodje, dus hup de vleesmassa met saus en garnering opgetild en juiste broodje eronder. Vooruit ik zal niks zeggen...
Maar toen, ik wilde mijn broodje doorsnijden, kwam niet door het vlees, de fricandeau was net een schoenzool, ik had als onderkant een wit broodje en de bovenkant een bruin. Het geheel was taai, lauw en niet lekker.
Ik heb er wat van gezegd maar de jongedame in kwestie lachte een beetje en zei, ja er was iets niet goed gegaan.... dat was alles...
We schaamde ons dat wij hier vrienden mee naar toe genomen hadden.
Voor ons nooit geen Ketelhuis meer!!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Iedereen van mijn leeftijd heeft wel onder een deken van AaBe geslapen, zeker als je van Tilburgse afkomst bent. Het doet mij plezier dat dit oude fabrieksgebouw nu zo'n nuttige, mooie ontspanningsbestemming heeft gekregen.
Het "12-uurtje" was heel divers, goede kwaliteit en de bediening heel goed en vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique bekeken, bekeken ook

In Het Ketelhuis de Pannenkoekfabrique geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.