Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 10 november 2023 via mobiele applicatie

Weer eens terug in dit hotel/restaurant en met een bekende wederom genoten van een heerlijk diner aangevuld met lekkere drankjes en dat alles geserveerd door de zeer klantvriendelijke Pieter van den Broek. Hier zullen we terug blijven komen.

Datum van verblijf: november 2023
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wat leuk dat u een bezoek heeft gebracht aan ons restaurant. We zijn erg blij om te lezen dat uw bezoek naar wens is geweest.

We hopen u vaker te mogen ontvangen.

Kate
Duty Manager | Van der Valk Hotel Tilburg

Beoordeeld op 27 oktober 2023

1,5 uur moeten wachten op lunchgerecht. Eerste deel kwam wel, de soep. De rest kwam niet. Geen excuses niets. De factuur was ook nog eens te hoog. Uiteindelijk na 15 minuten kwam de oplossing. We hoeven alleen de drank te betalen. Jammer dat zij zelf geen excuses aanbieden en een te hoge factuur brengen. Erg jammer Van Der Valk Tilburg. Iets meer service en je menselijke kant laten zien kan geen kwaad. Niet eerder meegemaakt gelukkig elders. Gr Ruud

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 8 oktober 2023

Wij waren op visit bij Van Der Valk door een bedrijfsfeest i.c.m. een bezoek aan de Beekse Bergen + avondfeest.
De kamer was tip top in orde, grote badkamer met bad en douche, zeer groot bed maar voor ons een iets te lichte matras maar toch goed kunnen slapen.
Ontbijt terug tip top in orde, jammer genoeg geen foto's genomen, de foto's die je ziet zijn van de lunch. (zeer lekker)
Op het 7de verdiep vindt je een zwembad, 2 sauna's, stoomkabine, infrarood & douches. TOP TOP TOP
Samengevat: TOP :D

Beoordeeld op 30 september 2023

We gaan regelmatig met zijn 4 en eten in een restaurant van van der valk. Opvallend heeft iedere vestiging een eigen menukaart en is het iedere keer een positieve ervaring wat we krijgen.
Vandaag was de eerste keer dat we een gerecht hebben gegeten dat werkelijk niet lekker was : Gnochi met bietjes. Eigenlijk was het alleen maar gnochi met een paar stukjes niet en iets zoets erdoor. Eerlijk: we werden er misselijk van.

Beoordeeld op 23 september 2023

Na meermalen een bezoek in het hotel ‘Van Der Valk’ gelegen aan de Dr. Bloemenlaan 8 te Tilburg heb ik besloten een review te plaatsen die hopelijk tot opbouw zal en mag zijn van de hotelketen.

In de voorgaande jaren zijn wij met veel plezier verbleven in het hotel. De kamers waren ruim opgezet en op enkele delen van de ruimte na schoon. De kamer die wij genoten was de Deluxe Safari Familiekamer.

Met spijt plaats ik heden, 23 september 2023, de review die ik uitschrijf. In de wereld waarin ik leef merk ik steeds vaker op dat de mens zich niet langer meer bewust is van haar ongefundeerde uitspraken, noch de betekenis hiervan.

Ik zal in het kort opsommen welke zaken in gebreke blijven:

- Hygiëne kamer is erg slecht, stof op de hoger gelegen delen, bijzettafel onder het stof, gescheurde hoeslaken(s), beschadigde wanden en gordijnen, doch een rekening van ruim €300,- per nachtelijk verblijf.

- Restaurant zonder reservering niet toegankelijk voor hotelgasten, dit in verband met het uitbesteden aan externe gasten. Ruim een jaar geleden werd mij ferm medegedeeld dat er voor hotelgasten altijd ruimte gelaten wordt om te dineren.

- Kamer en diverse overige ruimtes ruiken muf. Het onderhoud laat ernstig te wensen over.

- De wellness wordt verziekt door hotelgasten die onbehoorlijk gedrag, met name op zichzelf gericht, vertonen. Denk hierbij aan lomp gedrag met ballen, zoute snacks in de ruimte van de welness die een onaangename geur voortbrengen en natuurlijk mag alcoholgebruik niet ontbreken.

Resumé,

Door ons is het volgende besluit gevormd, de prijs-kwaliteit is in extreme maat uit verhouding en v/d Valk maakt niet langer haar beloften en reputatie waar.

Voor ons niet meer.

Kamertip: Ik raad een toekomstig bezoek af, al dan tot aan de dag van transformatie.