Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 6 augustus 2023

Een gunstige ligging bij de afrit van de snelweg. Ruime parkeergelegenheid, een vriendelijke ontvangst en op naar de zeer mooie kamer met prachtig uitzicht. De bedden zijn prima, de kamer is ruimtelijk en de badkamer een juweeltje. Het restaurant is uitstekend en de medewerkers zijn allen zeer klantvriendelijk en behulpzaam👍👍👍
TIP: laat de gordijnen in de nacht open en geniet van het schouwspel

Kamertip: Gordijnen open laten en in het zitje genieten van wat er buiten allemaal gebeurt. Ballonnen kunnen langskomen!
Datum van verblijf: augustus 2023
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2023

Bedankt voor je enthousiaste review.

We doen ons uiterste best om elke gast een zorgeloze ervaring te geven. Het is erg leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Beoordeeld op 10 juli 2023

Prachtige hotelkamer in mooi hotel, maar uitzicht op een geluidswal is stukje minder. Strak nieuw hotel, maar heeft weinig sfeer. Bedden zijn goed en airco op warme dagen is heerlijk. 's Avonds gegeten in het hotel, maar dat was niet goed. Men vraagt om broodje vooraf en je krijgt gelijk het brood van het voorgerecht, dus je hoeft gelijk geen ander voorgerecht meer en het hoofdgerecht kwam, ondanks herhaaldelijk vragen even te wachten, toen een half voorgerecht op hadden. Eten was sinpel (hamburger) voor een prijs die het echt niet waard is. Helaas niet onze eerste slechte ervaring in een restautant van Van de Valk. Het zwembad ligt op een prachtige plek helemaal op de bovenste etage. Maar water was erg koud (terwijl in andere hotels van Van der Valk watertemperatuur vaak heerlijk is), dus niet zo heel plezierig om te zwemmen. Skybar ligt op een mooie plek, wilden een welkomsdrankje van voucher drinken en bij afrekenen was de voucher niet geldig. Dat had men beter vooraf kunnen vertellen. Wisselden de voucher bij avondeten in, maar kwamen er 's ochtends achter (na contant te hebben betaald) dat we gewoon voor drankjes hadden betaald. Ontbijt was super. Toch verlieten we het hotel 's ochtends met een slecht gevoel...

Datum van verblijf: juni 2023
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2023

Hartelijk dank voor uw bericht.

We appreciëren uw eerlijke terugkoppeling. Allereerst onze excuses dat uw verblijf niet is bevallen aan uw verwachtingen. We zullen dit terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling. We doen ons uiterste best om onze services te verbeteren.

We hopen u in de toekomst te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 29 mei 2023

Heerlijk nachtje vertoeft in Tilburg, voor de 2e keer in dit hotel. Prachtig hotel. Kamers waren prima verzorgd (comfort deluxe) het eten tijdens het ontbijt was ook zeer divers en de lunch was ook prima ( een 12 uurtje)

Datum van verblijf: mei 2023
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2023

Bedankt voor je positieve waardering.

We vinden het erg prettig om te lezen dat alles naar wens is geweest.

We hopen u vaker te mogen ontvangen in Hotel Tilburg.

Beoordeeld op 22 mei 2023

Heel grote mooie kamer met ruime grote badkamer en aparte wc. Televisie op de kamer en gelegenheid om koffie te zetten. Ruime brede bedden. Ontbijtbuffet heel goed met ruime keuze en grote ontbijtzaal. Er ook 's avonds gegeten en was heel lekker en verzorgd. Ook heel grote privé-parking van het hotel. Dus geen probleem om je wagen kwijt te geraken. Ligt niet helemaal in het centrum maar te voet wel 3 kwartier wandelen. Met de wagen 5 a 10 minuten en in Tilburg voldoende ondergrondse parkings

Datum van verblijf: mei 2023
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Beoordeeld op 20 mei 2023 via mobiele applicatie

Fijn hotel, mooie kamers. Leuk hotel om te overnachten. Ontbijt was goed, ruime keuze.
Kamers waren netjes en ruim. Niks op aan te merken 👍🏻

Ideale uitvalsbasis voor een weekendje Efteling! Leuk ook dat je vanuit het hotel meteen richting het casino kan.