Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 29 mei 2023

Heerlijk nachtje vertoeft in Tilburg, voor de 2e keer in dit hotel. Prachtig hotel. Kamers waren prima verzorgd (comfort deluxe) het eten tijdens het ontbijt was ook zeer divers en de lunch was ook prima ( een 12 uurtje)

Datum van verblijf: mei 2023
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2023

Bedankt voor je positieve waardering.

We vinden het erg prettig om te lezen dat alles naar wens is geweest.

We hopen u vaker te mogen ontvangen in Hotel Tilburg.

Beoordeeld op 22 mei 2023

Heel grote mooie kamer met ruime grote badkamer en aparte wc. Televisie op de kamer en gelegenheid om koffie te zetten. Ruime brede bedden. Ontbijtbuffet heel goed met ruime keuze en grote ontbijtzaal. Er ook 's avonds gegeten en was heel lekker en verzorgd. Ook heel grote privé-parking van het hotel. Dus geen probleem om je wagen kwijt te geraken. Ligt niet helemaal in het centrum maar te voet wel 3 kwartier wandelen. Met de wagen 5 a 10 minuten en in Tilburg voldoende ondergrondse parkings

Datum van verblijf: mei 2023
Duty Manager, Other van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Bedankt voor je enthousiaste review.

We doen ons uiterste best om elke gast een zorgeloze ervaring te geven. Het is erg leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 20 mei 2023 via mobiele applicatie

Fijn hotel, mooie kamers. Leuk hotel om te overnachten. Ontbijt was goed, ruime keuze.
Kamers waren netjes en ruim. Niks op aan te merken 👍🏻

Ideale uitvalsbasis voor een weekendje Efteling! Leuk ook dat je vanuit het hotel meteen richting het casino kan.

Datum van verblijf: mei 2023

Bedankt voor je enthousiaste review.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 6 mei 2023 via mobiele applicatie

Erg prettig verblijf gehad in dit hotel ! Wij verbleven in kamer 508 was erg groot en leuk uitzicht op de weg (voorkant van het hotel) het personeel was erg vriendelijk. In de avond hapje gegeten in de brasserie was erg lekker. Het enige min puntje vonden wij dat het kussen erg hard was dat is natuurlijk persoonlijk.

Datum van verblijf: mei 2023
Duty Manager, Overig van Van der Valk Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2023

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Wat leuk om te horen dat alles naar wens is geweest. Dit vinden wij erg leuk om te horen. Wij doen ons uiterste best om aan elke verwachting te voldoen.

We hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 2 mei 2023

Na twijfelen toch besloten om voor best veel geld een kamer te boeken met een whirlpool. Uiteindelijk baal ik ervan dat ik hier mijn geld aan heb uitgegeven. De whirlpool deed het niet, dus een kamer zonder whirlpool had mij al geld gescheeld. Daarnaast voelen de douche producten die in de badkamer staan. Als ik een weekend weg ga vind ik het heerlijk om de producten van het hotel te gebruiken, maar mijn haar voelde na de shampoo en conditioner als touw en ik voelde mij helemaal niet fijn. Dat vind ik erg jammer. Voor die prijzen die er gevraagd worden verwacht ik wel betere spullen.
In de avond in het restaurant gegeten. Dat doen wij ook nooit meer. De service was oké tot het moment dat het dessert klaar was. Dan wordt er niet meer naar je op of om gekeken. Zelf het personeel een paar keer moeten aanspreken om geholpen te worden. Daarnaast was het eten erg flauw, droog ondanks dat het vlees rare was besteld en waren het bijzondere smaak combinaties. Prijs-kwaliteit is het wat ons betreft niet waard. Het hotel geeft Turkse stoombaden te hebben, die hebben wij niet gezien. Tenzij zij het zwembad daarmee bedoelde, daar kwam alles behalve stoom vanaf. Het bad was erg koud.
Om het al zouden wij twee keer nadenken voordat wij hier nog eens heen zouden gaan en het niet aan onze omgeving adviseren.

Datum van verblijf: april 2023