TripAdvisor
Tilburg
Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel aangedaan om een dagje Efteling te combineren . Mooie parking en fijne ontvangst . Hotel bezetting blijkbaar vrij hoog . Grote Invaliden kamer toegewezen gekregen . Nu ja alle voorzieningen voor deze mensen aanwezig , maar toch even wennen aan de kamer als niet - invalide. De keuken is vrij goed en heel verzorgd . Alsook de bediening . Bravo . Zwembad goed verwarmd en aangenaam om een baantje te trekken .

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Weekendje Tilburg dit hotel geboekt. We zochten op van der Valk nieuwe hotels en kwamen op deze. Zeker mooi hotel, zwembad, gym, verschillende sauna’s en voor de casino liefhebbers is er een Jack’s Casino op -1. Vrijdagavond gegeten in het restaurant, ok echter geen hoogstandje. Ik zou er niet meer eten maar liever in de stad eten. Ontbijt was best uitgebreid echt behoorlijk druk, hele rijen voor je aan de beurt was (9:00 ontbijt). Als wij ooit weer in Tilburg moeten zijn zouden wij dit hotel weer boeken.

Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Dit mooie nieuwe hotel aan de rand van Tilburg heeft mooie ruime kamers met alle voorzieningen mooie ruime badkamer en schoon.
Het eten is wat aan de prijzige kant in het restaurant wel prima kwaliteit maar niet voor de fijnproevers onder ons.
De lobby is erg ruim maar geeft wel een prettig gevoel.
Er is op de 7e verdieping fitness zwembad sauna en stoombad al met al prima verblijfplaats.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 november 2019

Lunch was lekker maar de rest kon veel beter
Beoordeling van Van der Valk Hotel Tilburg
Beoordeling in behandeling
Voor het eerst in dit hotel geweest en ook alleen voor lunch. Lobby en toiletten zien er prachtig uit, restaurant en bistro ook. Eenmaal binnen, zaten we aan een vies tafeltje en moesten we de bediening vragen dit schoon te komen maken.
Vervolgens bestelde ik een kleine salade carpaccio. Op de menukaart stonden grote en kleine salades. De grote salades kostten 15,50 en de kleine 12,50. Ik bestelde dus een kleine. Er werd verder niets gezegd. Toen ik ging afrekenen, zag ik dat de grote salade was doorberekend voor 15,50. Ik vroeg aan de bediening hoe dat zat. Kwam ze met een erg vreemd verhaal "dat er maar 1 maat carpaccio is" (??) en dat er helaas maar 1 maat salade is. "Foutje in de menukaart" zei ze ook nog. Geen excuses, geen uitleg vooraf maar gewoon een hogere prijs berekend. Erg vreemd en niet OK! Bovendien zijn veel gerechten echt veel duurder dan bij een ander lunchrestaurant.

Beoordeeld op 11 november 2019

We zijn fervente Van der Valk-klanten maar in het hotel te Tilburg liep het voor de 2e maal mis.

De slaapkamer is prima uitgerust, netjes en er is geen burenhinder.
Maar bij het in checken (lente 2019) stonk de kamer naar sigaretten en kregen we een andere kamer toegewezen.
Deze keer stonken de overvolle asbakken van de balkons tot in de slaapkamer.

Alle handdoeken uit de badkamer worden meegenomen, zelfs als er badpakken op liggen te drogen. Andere Van der Valks zijn milieuvriendelijker en vervangen enkel de handdoeken die op de grond liggen.

De WC-bril wiebelt.

Bij de show cooking waren sauzen gesuikerd (bv. spaghettisaus), was er geen vegetarisch aanbod en was de chocomousse onmiddellijk uitgeput.
Bovendien verhuisde men bloempotten en zeulde men met tafels tijdens het avonddiner.

De 2e avond was de hazepeper (diner deal) koud en werd die teruggebracht naar de tafel nadat die opgewarmd werd in de microgolfoven. Ondertussen was de tafelpartner al lang klaar met eten.
Er werd wel een sorry-dessert aangeboden.

Verder ontvingen andere gasten verkeerdelijk een 2e keer een voorgerecht in plaats van het hoofdgerecht en pas de 3e maal werd de juiste saus voor de schnitzel gebracht.

Bovendien liep er een muisje door het restaurant, wellicht voor de eerste koude binnengevlucht.

De nooduitgang (trappenhal) is een labyrint voor gevorderden.

Verschillende zonnepanelen ontbreken en andere zwaar beschadigd.

Zowel in de lente als in de herst van 2019 was dezelfde sauna buiten dienst en het zwembadwater koud.

Dit is echt jammer want de kamers zijn super en het vriendelijke, beleefde en ijverige personeelsteam doet zijn uiterste best....