“Een top restaurant in de Piushaven”
Beoordeling van Restaurant Harboury

Restaurant Harboury
Een tafel reserveren
do 28/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 32 van 292 Restaurants in Tilburg
Beschrijving: Bij Harboury gaan we terug naar de basis van het koken. Geen stempel op de soort keuken, gewoon lekker en creatief! Ambachtelijk, met respect voor het product en haar gasten. Wij zetten alle zeilen bij om u als gast een voortreffelijke middag of avond te bezorgen
16 maart 2020 beoordeeld

Wij komen hier graag eten en elke keer weer uiterst genoten van het lekkere eten en attente en supervriendelijke bediening. Het Samen Delen menu was om te smullen en het Signature 4 gangen menu voortreffelijk. Een top adres in Tilburg.

Datum van bezoek: februari 2020
356marlyh, Eigenaar van Restaurant Harboury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Dank je wel voor jullie waardering

31 januari 2020 beoordeeld

Vanaf de binnenkomst waarbij de deur wordt opengehouden en jas aangepakt tot het einde waar een lach en een hand de avond afronden een prachtige avond. Geweldige gastvrijheid en uitstekende uitleg van de gerechten, dank je Timo.
De inrichting is sfeervol en de ruimte tussen de tafels is prima gezien de privacy. Mooie aankleding en fijne stoelen om een hele avond in te zitten.
Het eten was voortreffelijk waarbij kok Marciano veel aandacht besteedde aan de presentatie als wel de kwaliteit.
Fijn om zo gastvrij behandeld te worden

Al met al een geweldige avond gehad. Dank

Datum van bezoek: januari 2020
Marly H, Eigenaar van Restaurant Harboury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

Dank u wel voor de mooie review!
We zien u graag terug.

12 januari 2020 beoordeeld

Echt genoten van een 6-gangen signatuur diner. Verrassende gerechten met mooie smaak combinaties. Hier is over nagedacht.
Vriendelijke en bekwame bediening.

Datum van bezoek: januari 2020
Timo J, Manager van Restaurant Harboury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Dank u wel voor de mooie review!

30 december 2019 beoordeeld

Whisky proeverij bij Harboury. We hadden afgesproken met een vriend en dachten bij te kunnen kletsen maar de proeverij was aan 1 lange tafel.
We troffen een erg gezellig gezelschap, super avond gehad!! Bij elk glas whisky een heerlijk bijpassend gerecht. Hein kan werkelijk fantastisch koken!
Maar ook de uitleg van Pieter over de whiskys was super.
Kortom, aanrader als je én geweldig lekker wilt eten én van whisky houdt of whisky wil proeven. Aanrader!!!

Datum van bezoek: december 2019
25 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename (kerst)avond!
Wij genoten op kerstavond (24/12/2019) bij restaurant Harboury van een heerlijk 5-gangen diner. Het volledige menu was 7 gangen, maar met nog een aantal feestelijke dagen voor de boeg wilden we het tot die 5 beperkt houden. Bij een glaasje cava kwamen eerst de amuses: een gefrituurde oester, een macaron met foie gras en een stukje sushi. Smakelijke hapjes die nieuwsgierig maakten naar het diner. Daarbij kregen we achtereenvolgend: ceviche van coquille met avocado-ijs (opvallend fris accent door de ingelegde zoeten paprika, erg leuk), bloedworst met gerookte steur (wat een creatieve verrassing, heerlijk!), de spoom, dan voortreffelijk gebakken reebiefstuk met o.a. een ravioli met paddenstoel, kaas: halfharde geitenkaas (zeg maar van het kernhem-type) met een mousse van blue stilton, en als dessert een smakelijke duo van witte en pure chocolade. Het wijnarrangement (wij kozen voor ‘standaard’, er was ook een arrangement ‘luxe’) vonden we wisselend van kwaliteit. De Spaanse syrah bij de reebiefstuk en Zuid-afrikaanse muscat (domein Buitengewoon) waren de uitschieters. Bij dit alles een zeer attente bediening en aangename sfeer, wij hadden een zeer aangename avond! 5-gangen diner € 55, wijnarrangement € 29. Chef Hein Schlamilch is wat ons betreft een van de meest creatieve koks in de omgeving, een dik compliment!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Harboury bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Restaurant Harboury geweest? Deel je ervaringen!