Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Bijzonder leuke dierentuin!

Niet heel druk maar daarom des te meer bijzonder. Mooie goed verzorgde dierentuin, na een uurtje ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld

Meer info
vanaf 11,98 US$
Meer info
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruim opgezet, goed verzorgd echt een aanrader zowel voor kleine kinderen als voor ouderen. Diversiteit aan dieren

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 15 juni 2020 via mobiele applicatie

Opzet van het park is ideaal voor kinderen. Ze lopen tussen de beesten door. Aansprekende dieren voor kinderen zoals kangoeroe, apen, pinguïns maar ook diverse tijgers, leeuwen, giraffen en jachtluipaarden. Daarnaast avonturenpaadjes en een speeltuin maken het compleet. Leuke attractie om te bezoeken.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 18 februari 2020

Mooie kleine dierentuin, waarin je toch enkele uren kunt verblijven. De dierentuin is onderverdeeld in verschillende continenten, waarbij je door sommige 'continenten' tussen de dieren kunt lopen. Alle dieren zijn goed te bekijken, omdat je er aan verschillende kanten langs kunt lopen, terwijl de dieren nog steeds een ruime leefomgeving hebben.
Helaas wel maar 1 restaurant, bij de ingang. Halverwege is nog een 'basecamp', maar dat is meer een openlucht-snackbar, welke op het moment dat wij er waren ook nog niet open was.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 28 januari 2020

Leuk opgezet dierenpark voor kinderen. Veel informatie en leuke avonturenpaadjes. Omdat het erg rustig was mocht mijn zoontje de verzorgers helpen. Hij heeft de dag van zijn leven gehad. Leuke voederpresentaties en verzorgers die veel over de dieren weten. Niet een giga park maar je kunt er prima een aantal uur vermaken.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met onze zoontjes van 2 en 5 geweest op een redelijk regenachtige dag. Ondanks de buien hebben we toch een super dag gehad. De opzet van de dierentuin waarbij je echt tussen de dieren doorloopt, zoals de, is erg mooi. Favoriet bij ons zoontje van vijf waren de avonturenpaadjes, het zoeken naar weer een paadje hield hem behoorlijk bezig en geïnteresseerd. Naast de dierentuin zelf was ook het eten in het restaurant goed, beter dan ik in veel andere dierentuinen heb gehad en redelijk geprijsd. Al met al een aanrader, wij gaan er zeker nog een keer naartoe.

Datum van activiteit: december 2019