“Prachtig ingericht!”

Polles Keuken
Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Restaurants in Kaatsheuvel
Keukens: Nederlands
19 maart 2020 beoordeeld

Al vaak geweest, maar het blijft leuk! Eten is prima en de bedieing top! Wel graag meer keus voor mensen die niet van pannenkoeken houden...

Datum van bezoek: november 2019

24 februari 2020 beoordeeld

Een goede pannenkoek gegeten, in deze sprookjesachtige setting. Hier duurt het wachten nooit te lang, er gebeurt zoveel. Voor je het weet is je eten er.

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geheel in Efteling stijl met bewegende potten en pannen en muziek. Lekker en gezellig zitten. Pannenkoeken zijn van dezelfde gewone kwaliteit en prijs zoals in de meeste pannenkoekenrestaurants. Bediening is vriendelijk, al mogen ze iets sneller afruimen. Al met al leuk voor de Efteling beleving.

Datum van bezoek: februari 2020
20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met mijn vriendin afgelopen weekend! We werden fantastisch lief bediend door Hugo. Hij vond ons zo’n leuk stel dat hij ons zelfs nog een extra chocolaatje gaf na het eten! Te leuk! We komen zeker nog een keer terug!

7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben zonder reservering gegeten bij Polles Keuken. Het personeel is top. Drankjes stonden in no time op tafel.

Wij kozen de seizoensspecial, pannenkoek met spinazie, tomaat, spek en gorgonzola. Ik vond het goed klinken, maar het was niet zo heel lekker helaas. Ik heb hem overigens wel opgegeten. De rest van het gezelschap heeft wel lekker gegeten.

Volgende keer beter.

Reizigers die Polles Keuken bekeken, bekeken ook

Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In Polles Keuken geweest? Deel je ervaringen!