Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zeer matig, geen hotel waardering waardig.
Ontbijtzaal leek op Utrecht centraal station, rocona regels ver te zoeken.
Kamer klein, terras zo groot als picknick tafel, bedden goed. Geen koffie en thee faciliteit op de kamer. Voor ontbijt door de regen naar restaurant.
Is niet wat je van een hotel mag verwachten

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Ideaal gelegen om een weekendje Efteling met familie of vrienden.
Kamer was niet erg groot maar voor 1 of 2 nachten ideaal.
Vriendelijk personeel en op 500m van ingang Efteling.
Ook mogelijkheid om s'avonds te eten.

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

We zochten een hotel dichtbij de Efteling en na het lezen van recensies hadden we voor de Kroon gekozen. Een keuze waar wij absoluut geen spijt van hebben. De Efteling op loopafstand en dichtbij restaurant en een grote Albert Heijn en parkeren is gratis. De kamer was van goede kwaliteit en je had een patio waar je lekker kan zitten.

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het is een super leuk en gezellig hotel, veel te doen voor kleine kinderen. Wij hebben ons met 2 volwassen en 2 kinderen 10 en 13 prima vermaakt. Heerlijk geslapen en een fijne douche. Wat wij alleen misten, vooral met dit warme weer was een kleine koelkast. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel en heel netjes en schoon
Wij hebben het gecombineerd met de Efteling dat was nog geen 5 min lopen ervandaan.

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Niets dan lof over dit hotel.
Kamer zeer netjes, alles aanwezig.
Ontbijt uitgebreid en erg lekker.
Keurig allemaal, zeer vriendelijk personeel.
Restaurant ook goed, snelle bediening.
Receptie ook prima.