Scrooge
Gent, België

Een soms verrassende sprookjes en fantasiewereld.

Beoordeling van Efteling Hotel
4,0 van 5 bollen29 aug 2023 beoordeeld
Het hotel is bereikbaar met het OV. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn net en ruim. Ruim ontbijt. Om medische redenen kon 1 persoon niet deelnemen , doch er werd geen compensatie verleend, alhoewel er een medisch verslag kon voorgelegd worden. Geen teruggave zelfs gedeeltelijk van de verblijf of ontbijttarief. Redenen het voorval diende ten laatste 14 dagen vooraf aankomst gemeld te worden. Dat was onmogelijk daar de situatie ontstond 10 dagen voor aankomst. Opgelet foto's van deelname aan sommige attracties zijn moeilijk verkrijgbaar. Reden geen personeel, foto kan verkregen worden mits je naam van attractie, datum, uur en nr foto bijhoudt en naar de andere kant van het park gaat.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Gewenst foto van deelname sommige attracties moeilijk verkrijgbaar. Aquarnura mooie klank en...
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 aug 2023
Bar/lounge
    Restaurant
    Meer hotels in Kaatsheuvel bekijken
    Beoordeeld op 24 augustus 2023

Zoals altijd was het weer geweldig. Bedden top, ruimte voor 4 personen top.
    Ontbijten top
    Het enige minpunt, en best gevaarlijk, vonden wij de super gladde vloer van de douche. We hadden een handdoek op de vloer gelegd en zo zijn we gaan gouchen

Datum van verblijf: augustus 2023
    Efteling Contact Center, Other van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2023

Dankjewel voor de beoordeling en de feedback. We nemen de feedback zeker mee. ^Stephan

Beoordeeld op 17 augustus 2023

De excellente suite was enorm voortreffelijk uitstekend goed en zaaaaalig vanaf het moment wij de kamerdeur openden kon ik wel huilen van geluk. Prachtig hotel en perfecte suite alles was af ook het eten in het hotel was voortreffelijk goed. Wij komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Alles tot in de puntjes in orde.
    Datum van verblijf: augustus 2023
    Efteling Contact Center, Other van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2023

Tot de volgende keer! ^Stephan

Beoordeeld op 13 augustus 2023

Ik ga al jaren naar Efetlinghotel. Hotel is prima, maar de laatste keer heb ik gemerkt dat het restaurant erg verslechterd is. De gerechten op de kaart zijn niet lekker en het gaat er echt gaotisch aan toe in het restaurant.

Kamertip: restaurant niet meer aan te raden
    Datum van verblijf: april 2023
    Efteling Contact Center, Other van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Dankjewel voor je review en de feedback. We nemen de feedback hierover uiteraard mee. ^Stephan

Beoordeeld op 24 juli 2023

We gingen met ons gezin met ons kleintje van 3
    1 nacht in een thema kamer we hadden de sprookjesboomsuite
    Ideaal gethematiseerd voor de allerkleinsten
    De medewerkers zijn top zowel in het hotel als in het park en echt op kinderen gericht iemand heeft men dochter omver gelopen en der suikerspin op de grond gratis een nieuwe van de medewerker was erg lief aleen is het eten van het hotel restaurant niet goed veel speciale dingen en weinig keuze bedden zijn helemaal top! En we hadden een geweldige tijd voor 1 nacht is een thema kamer wel de moeite want ze zijn wel prijzig! Voor meer nachten zou ik een huisje in bosrijk of loonsche land doen!

Maar een top ervaring!
    En was voor ons een "groot verlof" ons en een goed alternatief

Datum van verblijf: juli 2023
    Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2023

Dankjewel voor je review! Hopelijk tot snel weer in de Wereld vol Wonderen!😊✨ ^Anna

Beoordeeld op 6 juli 2023

Accommodatie in het hotel was super. Kamers zijn leuk ingericht.
    Klantvriendelijke service..
    Echter vond het ik het ontbijt saai. Meer variaties aanbieden.

Het park was gezellig! Heerlijk geluncht.

Datum van verblijf: juni 2023
    Efteling Contact Center, Overig van Efteling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2023

Dankjewel voor je compliment en feedback!✨ ^Anna