Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

Niet doen. Het park is veel te druk. Het is op de wandelpaden onmogelijk afstand te houden. En je staat erg lang te wachten bij de attracties. Sommige mensen houden daarbij afstand, maar zeker niet iedereen.

Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

We hebben ons super goed geamuseerd! We voelden ons ook super veilig! Het park heeft echt hun best gedaan om de COVID-maatregelen zo goed mogelijk toe te passen. Mss enkel meer ontsmettingsmogelijkheden aan de attracties zelf.
Het hotel was ook top, super vriendelijk personeel!

Beoordeeld op 5 augustus 2020

Goed geholpen bij de receptie. Namen de tijd om alles uit te leggen. Vriendelijk personeel. Schone en ruime suite, met presentje voor mijn dochter. Kon spelletjes lenen voor op de kamer. Zeker aanrader

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Hotel was super !! Mooie schone comfortkamer, ontbijt werd ipv buffet aan tafel geserveerd op een plank met alles er op en eraan, wilde je wat extra dan hoefde je dat maar aan te geven en het kwam....ook kon je kiezen bij je ontbijt hard of zacht ei, spiegel-ei of roer-ei met spek dat werd voor je gemaakt.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Mooi hotel. We verbleven hier 1 nacht. De kamer had een koelkast. Bij aankomst kreeg mijn zoon een mooie drakenwashandje cadeau. Het ontbijt werd aan de tafel gebracht, er was weinig keus die je dan zelf kan maken. Het uitzicht naar buiten was niet echt heel mooi, uitkijk op de parkeerplaatsen. Binnen 5 minuten waren wij in het park dat was heel fijn.

Datum van verblijf: juli 2020