Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Al meerdere malen in dit hotel geslapen, nu voor het eerst in een thema suite
Betoverend is het goede woord. Prachtig tot in de details uitgewerkte kamer.
Heerlijke bedden.
Prima badkamer
Ontbijt zeer gevarieerd, zoet(veel zoet) hartig, brood , granen en diverse sapjes
En fruit
Medewerkers allemaal erg aardig
Het kost wel even wat maar je krijgt er zoveel voor terug
Aanrader

Beoordeeld op 27 februari 2020

Als vermaak voor de kinderen top. Als hotel: hmmm. Het badkamerlicht hield er 's avonds mee op. Zaklantaarn bij de receptie gekregen. 's Ochtends was de reactie: "oh", ipv "wat naar voor jullie". Eten bij buffet ok.

Beoordeeld op 25 februari 2020

De 5 persoonscomfort kamer is totaal ongeschikt voor 4 volwassen en 1 kind! Er staat 1 twee persoonsbed, een stapelbed wat prima is voor kinderen en dan ligt er nog 1 matras op de grond welke absoluut niet geschikt is om een volwassen persoon op te laten slapen!
Tijdens het dinerbuffet ‘s avonds had een gedeelte vh personeel blijkbaar pauze waardoor alles letterlijk in de soep liep: dit was op beiden avonden het geval.
Bij het ontbijt was er te weinig personeel waardoor je 10 minuten op een bruin brood moest wachten, er onvoldoende borden waren en je bijna op alles misgreep.
Het aanwezige personeel werkte kei hard en was zeer vriendelijk.
Prijs kwaliteit is zeker niet in verhouding meer zeker omdat er buiten de a la Carte restaurant de afgelopen 10 jaar niets verbeterd is integendeel zelfs.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Het Efteling hotel zorgt zeker voor het extra Efteling gevoel. Dezelfde stijl en beleving als in het park. Ruime kamers en erg vriendelijk personeel. Voor de kinderen is de voorstelling van Klaas Vaak in de avond heel erg leuk. Ideaal dat je met kleine kinderen tussendoor terug kunt naar het hotel en goed kunt parkeren.
We hadden last van een storend piepgeluid in de kamer. Dit werd prima opgelost door ons een andere kamer aan te bieden.
Voor de hoge prijs van de kamer, viel het ontbijt tegen. Het ontbijt is erg standaard. Ook had ik meer Efteling figuren verwacht bij het ontbijt. Er was alleen één zandkabouter. De speelkamer mag ook uitgebreider.

Beoordeeld op 28 januari 2020

Samen met mijn vriendin en 1 jarige zoontje de nacht door gebracht in de fata morgana suite van het Efteling hotel. Een geweldige kamer, enorme, open badruimte met whirlpool en zeer goede douche. Bed was prima en minibar inbegrepen bij de prijs. Aandachtspuntje is het nadspoelen van de whirlpool. Ondanks geschreven waarschuwingen kreeg mijn zoontje bijna een hartverzakking van de herrie. Ook de temperatuur afstelling van de kamer vond ik lastig, waardoor ik moeilijk in slaap viel. Uiteindelijk wel gelukt en heerlijk wakker geworden in de sprookjessfeer. Eten in het restaurant viel een beetje tegen. Gemiddeld degelijk maar niet bijzonder. Voor het ontbijt gold hetzelfde. Net aan voldoende. Al met al was het verblijf zeker de moeite waard. Geweldig om zo dicht bij het park te verblijven in zo'n mooie kamer.

Datum van verblijf: januari 2020