Beoordeeld op 8 augustus 2020

Super leuk in de boomhut geslapen en genoten van de gastvrijheid en vakkundigheid van het personeel en staf. Heerlijk ontbijtje en met het treintje naar de ingang van het Efteling park gebracht. Volgende keer komen we weer.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Gewijzigde vakantieplannen ivm corona brachten ons hier. Altijd fijn om terug te komen in de Efteling. De huisjes in Loonsche Land zijn zeker aan te bevelen! Goede ligging, prima service, uitstekend ontbijt inbegrepen

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 juli 2020 via mobiele applicatie

We zijn net terug van 2 dagen Efteling met 1 overnachting in het Loonsche land hotel. We zijn zeer tevreden. Bij aankomst lagen onze tickets al klaar . Dus konden we na ons dagje Efteling direct op de kamer zonder tijd te verliezen. De kamer was zeer verzorgd ! Geen ongedierte of spinnenwebben te bespeuren ! Nette badkamer! Kort het domein bezocht. Was eveneens verzorgd . Niets op aan te merken. Snachts weinig lawaai, goed geslapen. Ontbijtregeling verliep vlot. Online uur afgesproken. Standaardbuffetje stond klaar op de tafel. Personeel kwam meerdere keren drank serveren en broodjes aanvullen. Alles werd op een tafeltje apart afgezet (omwille van de Corona). We hadden gerust nog een nachtje kunnen blijven !

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

3 dagen in een "duinzicht" woning verbleven, en we hebben het geweldig gehad! Het waren warme dagen, 30 graden, en het huisje lag aan een plas wat voor verkoeling zorgde. Huisje zelf had gelukkig een ventilator. Personeel bij de receptie en het restaurant ontzettend (kind) vriendelijk, en het keienspoor gelopen, dat is ook een aanrander! Door het bos en de Loonse duinen, we hebben een toptijd gehad. Tussendoor ook nog tijd gehad om 6x in Max en Moritz te gaan

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 10 februari 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad van 3 nachten.
Heel lekker eten en vers.

We verbleven eerst in het hotel, maar door een luidruchtige groep in de nacht kregen wij een prachtige boshut nabij de boerderij en speeltuin. Ruime hut met alles wat je nodig hebt. Zalige rustige nachten gehad daarna. Prachtig opgelost van het team inclusief uitgebreide excuses. Fantastisch qua klantvriendelijkheid en service!
Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: februari 2020