TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 3 dagen, we hadden een hotelkamer geboekt (2volwassenen + 1 peuter die in een babybed sliep)
Leuke kamer in thema, een bedden beetje gek als je deze niet nodig hebt. Jammer dat er geen dubbel bed was. Badkamer eerder klein.
Geen koffie of theefaciliteiten op de kamer en ook geen frigo’tje wat wel van pas komt (groeimelk en medicatie te bewaren)

Ontbijt zeer lekker en uitgebreid. Eenmaal ook diner genomen was zeker ook ok.
Personeel vriendelijk.

Volgende keer proberen we zeker is een blokhut of een huisje uit.

Datum van verblijf: oktober 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen naar de Efteling geweest en blijven overnachten in dit hotel. Dit hotel is een echte aanrader. We hebben overnacht in de hotelkamer en deze was echt geweldig voor de kinderen. Design echt aangepast aan de kinderen. Het ontbijt was zeer gevarieerd eindelijk heb en de mensen van de receptie waren zeer vriendelijk. Wij zouden zeker nog eens terugkomen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel. Wij hebben 2 nachten hier geslapen. De kamer was schoon en comfortabel. Het ontbijt was lekker en genoeg keuze. Avond eten was heerlijk. De pesto was overheerlijk! Je proeft de versheid. Portie grotes waren prima. Het restaurant is mooi ingericht en heeft een fijne kinderhoek. Klaas vaak kwam ook nog langs en wat heeft onze dochter daar van genoten. Wij hebben een top vakantie gehad! Naar de efteling lopen was minder lang dan aangegeven en anders rijd er ook een treintje. Wij komen in februari terug maar dan naar Bosrijk. Niet omdat dit hotel niet beviel abosuluut niet maar wij willen dat ook proberen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 september 2019

Verbleven dit weekend met kinderen en kleinkinderen in drie themakamers van t Loonsche Land vanwege 50 jarige bruiloft. Themakamers op palen waren prima uitgerust en lagen vlakbij hotel zelf. Gingen ontbijten 8n het hotel. Dat ontbijt was voortreffelijk met een heel vriendelijke bediening, iedereen genoot zichtbaar. Hadden vidrie dagen vrij entre in Efteling park, nou dat vonden vooral de kleinkinderen prachtig, zeker met het mooi weer. Van de vroege ochtend tot de late avond in een prachtige omgeving was het een groot 50 jarig huwelijksfeest. Savond gegeten in het hotel-restaurant Loonsche Land. Het was weer voortreffelijk geregeld en de diners waren van een goede kwaliteit. Ook hier was de bedien8ng uitstekend. Als afsluiting hebben we gezamenlijk genoten van de musical CARO, een super gebeuren, fantastisch! Efteling, van harte bedankt voor jullie zeer goede zorgen!

Kamertip: Thema paalwoningen
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Ik geef Loonsche land hotel een dikke 10/10! Super vriendelijk en behulpzaam ,eten super lekker,kamers heeeel netjes! herhaling vatbaar. Echt een aanrader aan jonge gezinnen ! Als ook het treintje dat je kan nemen tot aan de ingang en terug aan het hotel afzet

Datum van verblijf: augustus 2019