“wederom een aanfluiting”

Een tafel reserveren
za 30/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 19 Restaurants in Hilvarenbeek
Beschrijving: In de keuken werken we met top leveranciers uit de omgeving met passie voor het vak. Een gevoel van thuiskomen in een heerlijke ambiance waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Van tapas Heerlijke kleine gerechtjes, diverse betaalbare plateau's en een tafeltje gedekt met diverse koude en warme tapas voor een scherpe vaste prijs. Tot culinaire hoogstandjes Luxe seizoensgebonden gerechten waarbij zowel de ogen als de smaak worden geprikkeld.
15 maart 2020 beoordeeld

Na de tegenvaller in het verleden gun ik iemand altijd nog een herkansing. Duidelijk voor ons nooit meer, wat een arrogante opstelling en totaal uit balans qua prijs/kwaliteit verhouding. De eigenaar moet ook een PR cursus gaan volgen ipv de showmaster te zijn.

Datum van bezoek: februari 2020

30 december 2019 beoordeeld

Uitgenodigd voor Chef's Table... wat een geweldig avondvullend diner met heerlijke en verrassende gerechten.
Elke gang was weer een verrassing op zich. Goede opbouw, fijne ingrediënten (ook rekening gehouden met smaak van 2 gasten; geen paddestoel in welke vorm dan ook).
Elk gerecht was een smaaksensatie, verrassing voor de papillen! De opmaak, de goede wijn, de heerlijke dessertwijn, het super enthousiaste en vriendelijke personeel. Super, complimenten!!
Zit je aan de Chef's Table, heb je het idee dat alle aandacht voor het gezelschap aan de Table is. Maar het restaurant zat vol en alle andere gasten kregen ook alle aandacht. Knap!!

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld

Supermooi, eigentijds en sfeervol restaurant. Echter, de prijs- kwaliteitverhouding van het eten is ondermaats. In de grote, prachtig opgemaakte borden moet je echt zoeken naar de verborgen parels, van welke sommige zeer smaakvol waren maar andere gerechten dramatisch. Van een Thaise saté verwacht ik een heerlijk gekruid stukje kipfilet aan een stokje, maar de smaakvolle kruiden waren achterwege gelaten en als klap op de vuurpijl ook nog lauw geserveerd. De porties zijn van micro-formaat, ben je een grote eter dan kun je beter een ander restaurant uitzoeken. Gelukkig was ons gezelschap zeer aangenaam en de sfeer in het restaurant prima. Na afloop hebben we nog smakelijk kunnen lachen om de gepeperde rekening... onderweg naar de Mac D.

Datum van bezoek: november 2019
31 oktober 2019 beoordeeld

Het was een spontaan bezoek rond 18.15, wat ons opviel was dat het gewoon koud was . Blijkbaar gaat de verwarming pas aan als er zo rond 19.00-19.30 meerdere gasten aankomen. Zorg als je open gaat dat het restaurant aangenaam en behaaglijk is qua temperatuur. De formule is absoluut tegenvallend, de smaken van de gerechten zijn absoluut goed, maar de porties zijn zo dramatisch afgemeten dat het prijstechnisch veel en dan ook echt veel te duur is. Wat ook een punt is, als er iets fout loopt, los het creatief op maar zeg niet als eigenaar, "ik geef het aan de keuken door". Je verlaat teleurgesteld het restaurant en er wordt niet of op om gekeken door de uitbaters. Nee we zullen er nooit meer komen er zijn veel betere restaurants voor wat hier afrekent, jammer want de keuken heeft wel potentie.

Datum van bezoek: oktober 2019
30 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten geserveerd in een erg mooie gelegenheid. Je kan hier terecht voor kleine hoofdgerechten die deskundigen worden bereidt.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Roots bekeken, bekeken ook

Hilvarenbeek, Noord-Brabant

In Roots geweest? Deel je ervaringen!