Beoordeeld op 16 maart 2020

Bizar dit! Vanwege Corona word ALLES gesloten van dierentuin, zwembad tot de horeca. Behalve het vakantiepark!!! Daar mag je de volle pont voor betalen of verplaatsen naar een andere datum maar dan mag je er nog veel meer geld tegenaan gooien. OWJA bijna vergeten, als je wilt annuleren ben je 90% van je geld kwijt....!!!! Conclusie, we sluiten alles maar veel plezier en als je toch niet wilt gaan dan pakken we 90% van je geld alsnog af....! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!!!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat enorm leuk! De beesten schuiven door je achtertuin en je hebt de hele dag een uitzicht dat anders aan het worden is. Prima huisje, jammer dat er geen douchegordijn was. In het laagseizoen voldoen de faciliteiten, maar in het hoogseizoen moet je hier denk ik niet komen. Animatie ook leuk voor de kids en giraffen voeren was geweldig. Speeltuin voor kleine kids te beperkt en zwembad leuk maar klein.

Datum van verblijf: februari 2020
Gastenservice, Inge van Safari Resort Beekse Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Beste 612michiels,

Bedankt voor uw review! Wat een compliment dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Leuk dat u ook nog aan verschillende animatie-activiteiten heeft meegedaan.

Graag tot een volgende keer.

Inge - Team Beekse Bergen

Beoordeeld op 6 februari 2020

Vriendelijk ontvangst bij aankomst! Mooi aangelegd park met lodges langs de savanne waar alle dieren zo voorbij je raam lopen. Helaas bij aankomst in onze lodge erg slecht schoongemaakt. Vlekken op de lichtknopjes en zand op de grond waarschijnlijk van de vorige gasten. Op de tafel een welkomstpakket ( wat overigens helemaal door elkaar heen lag, denk dat de schoonmaakster haast had). Lodge voor de rest prima, mooie badkamer, ruime slaapkamers en vloerverwarming. De rest van het park is niks op aan te merken! Alles netjes en schoon en super vriendelijk personeel! Wij verbleven in Lodge 441 wat direct zicht had op het binnenverblijf van de dieren.(Elke avond en ochtend naar binnen en naar buiten van de dieren, erg leuk gezicht)

Kamertip: Lodge 441, uitzicht op het binneverblijf dus altijd dieren langs je lodge.
Datum van verblijf: januari 2020
Gastenservice, Gastenservice van Safari Resort Beekse Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Beste Global613029,

Bedankt voor uw review! Het is fijn dat u de bevindingen van uw verblijf op het Safari Resort met ons deelt. Deze bevindingen zijn immers onze belangrijkste graadmeter en hiermee kunnen wij onze service optimaal verbeteren.

Wij betreuren het dat uw accommodatie volgens uw bevindingen niet goed in orde was bij aankomst. Libéma stelt hoge eisen aan de schoonmaak en het onderhoud van de accommodaties. Helaas geeft dit geen garanties dat er nooit fouten gemaakt kunnen worden en een gast in een accommodatie komt die niet volledig in orde is. Onze excuses hiervoor.

Fijn om te lezen dat u voor de rest heeft genoten van uw accommodatie, het park en onze dieren! Wij hopen dat we u in de toekomst nog vaker mogen begroeten op een van onze parken.

Groetjes,
Inge - Team Beekse Bergen

Beoordeeld op 27 januari 2020

Met het hele gezin op safari in de Beekse Bergen, dat leek ons een heel mooi vooruitzicht. Bij aankomst bleek de Savanne groepslodge, welke is geadverteerd voor 14 personen niet helemaal wat wij ons voor hadden gesteld. Waarom is dat niet het geval zult u zich afvragen, er waren in de lodge drie tweepersoonsbedden zoals geadverteerd, echter waren de eenpersoonsbedden en de stapelbedden minder naar ons zin. De eenpersoonsbedden hadden een afmeting welke voor kinderen prima zou voldoen, maar voor een volwassene wel heel erg krap bemeten is. Bij een rugslaper was er aan weerszijden ongeveer 5cm per kant over, alvorens de rand van het bed te bereiken.

In de woonkamer was er een grote tafel waaraan genoeg stoelen stonden welke beter zaten als de bank welke erg hard was afgemeten. Ook de losse woonkamer stoelen hadden een zitcomfort waarbij wij de stoelen van buiten hebben gehaald, daar deze beter zaten. Als we dan ook nog de kookplaat in ogenschouw nemen welke afwisselend wel of niet werkte hebben we het verder holle huisje besproken.

Was het dan allemaal kommer en kwel ? nee zeker niet, met een plaats redelijk dicht op de savanne en leeuwen verblijven hebben wij dieren technisch heerlijke dagen. gehad. Het park was goed bereikbaar en parkeren was ruim en meer dan voldoende, ook de mogelijkheden van park bezoek was prima op orde.

Al met al is het een heerlijke plek om te zijn, echter zou de accommodatie beter kunnen worden verhuurd als 6+6 daar je dan geen verwachting schept voor volwassenen welke niet in een stapelbed willen klimmen of zich willen omdraaien in de nacht.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Superfijne ervaring ondanks de winter :-) Gewoon doen met kinderen vanaf 7/8 jaar ... de kleintjes hebben er niet zoveel aan omdat ze zich nog niet bewust zijn van alle pracht! Oudejaarsavond moet je wel zelf inkleden, het resort voorziet niets extra de avond zelf. Tijdens de week wel allerlei leuke activiteiten zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds voor de kids ... tijd tekort!

Kamertip: Lodges die uitkijken op het safaripark zitten iets afgelegener.
Datum van verblijf: december 2019