Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat enorm leuk! De beesten schuiven door je achtertuin en je hebt de hele dag een uitzicht dat anders aan het worden is. Prima huisje, jammer dat er geen douchegordijn was. In het laagseizoen voldoen de faciliteiten, maar in het hoogseizoen moet je hier denk ik niet komen. Animatie ook leuk voor de kids en giraffen voeren was geweldig. Speeltuin voor kleine kids te beperkt en zwembad leuk maar klein.

Datum van verblijf: februari 2020
Gastenservice, Inge van Safari Resort Beekse Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Beste 612michiels,

Bedankt voor uw review! Wat een compliment dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Leuk dat u ook nog aan verschillende animatie-activiteiten heeft meegedaan.

Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 6 februari 2020

Vriendelijk ontvangst bij aankomst! Mooi aangelegd park met lodges langs de savanne waar alle dieren zo voorbij je raam lopen. Helaas bij aankomst in onze lodge erg slecht schoongemaakt. Vlekken op de lichtknopjes en zand op de grond waarschijnlijk van de vorige gasten. Op de tafel een welkomstpakket ( wat overigens helemaal door elkaar heen lag, denk dat de schoonmaakster haast had). Lodge voor de rest prima, mooie badkamer, ruime slaapkamers en vloerverwarming. De rest van het park is niks op aan te merken! Alles netjes en schoon en super vriendelijk personeel! Wij verbleven in Lodge 441 wat direct zicht had op het binnenverblijf van de dieren.(Elke avond en ochtend naar binnen en naar buiten van de dieren, erg leuk gezicht)

Kamertip: Lodge 441, uitzicht op het binneverblijf dus altijd dieren langs je lodge.
Datum van verblijf: januari 2020
Gastenservice, Gastenservice van Safari Resort Beekse Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Beste Global613029,

Bedankt voor uw review! Het is fijn dat u de bevindingen van uw verblijf op het Safari Resort met ons deelt. Deze bevindingen zijn immers onze belangrijkste graadmeter en hiermee kunnen wij onze service optimaal verbeteren.

Wij betreuren het dat uw accommodatie volgens uw bevindingen niet goed in orde was bij aankomst. Libéma stelt hoge eisen aan de schoonmaak en het onderhoud van de accommodaties. Helaas geeft dit geen garanties dat er nooit fouten gemaakt kunnen worden en een gast in een accommodatie komt die niet volledig in orde is. Onze excuses hiervoor.

Fijn om te lezen dat u voor de rest heeft genoten van uw accommodatie, het park en onze dieren! Wij hopen dat we u in de toekomst nog vaker mogen begroeten op een van onze parken.

Groetjes,

Beoordeeld op 27 januari 2020

Met het hele gezin op safari in de Beekse Bergen, dat leek ons een heel mooi vooruitzicht. Bij aankomst bleek de Savanne groepslodge, welke is geadverteerd voor 14 personen niet helemaal wat wij ons voor hadden gesteld. Waarom is dat niet het geval zult u zich afvragen, er waren in de lodge drie tweepersoonsbedden zoals geadverteerd, echter waren de eenpersoonsbedden en de stapelbedden minder naar ons zin. De eenpersoonsbedden hadden een afmeting welke voor kinderen prima zou voldoen, maar voor een volwassene wel heel erg krap bemeten is. Bij een rugslaper was er aan weerszijden ongeveer 5cm per kant over, alvorens de rand van het bed te bereiken.

In de woonkamer was er een grote tafel waaraan genoeg stoelen stonden welke beter zaten als de bank welke erg hard was afgemeten. Ook de losse woonkamer stoelen hadden een zitcomfort waarbij wij de stoelen van buiten hebben gehaald, daar deze beter zaten. Als we dan ook nog de kookplaat in ogenschouw nemen welke afwisselend wel of niet werkte hebben we het verder holle huisje besproken.

Was het dan allemaal kommer en kwel ? nee zeker niet, met een plaats redelijk dicht op de savanne en leeuwen verblijven hebben wij dieren technisch heerlijke dagen. gehad. Het park was goed bereikbaar en parkeren was ruim en meer dan voldoende, ook de mogelijkheden van park bezoek was prima op orde.

Al met al is het een heerlijke plek om te zijn, echter zou de accommodatie beter kunnen worden verhuurd als 6+6 daar je dan geen verwachting schept voor volwassenen welke niet in een stapelbed willen klimmen of zich willen omdraaien in de nacht.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Superfijne ervaring ondanks de winter :-) Gewoon doen met kinderen vanaf 7/8 jaar ... de kleintjes hebben er niet zoveel aan omdat ze zich nog niet bewust zijn van alle pracht! Oudejaarsavond moet je wel zelf inkleden, het resort voorziet niets extra de avond zelf. Tijdens de week wel allerlei leuke activiteiten zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds voor de kids ... tijd tekort!

Kamertip: Lodges die uitkijken op het safaripark zitten iets afgelegener.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Positief:

Huisjes:
Het Safari Resort is prachtig aangelegd. De huisjes zien er leuk uit met een unieke beschildering voor ieder huisje en zijn heel luxe ingedeeld. Ieder huisje heeft minstens twee badkamers en een sauna. De bedden liggen heerlijk. Het tweepersoonsbed is echt tweepersoons, dus geen gleuf in het midden. Bovendien ook extra lang, wat heel fijn is als he thuis 220 lengte gewend bent. Wij keken uit op de leeuwen, erg leuk om te zien, vooral tijdens het voeren.

Attractiepas:
Overal kun je dieren zien (overdag). Met de attractiepas kun je alle dagen het Safaripark in. Er is een speciale toegangspoort vanaf het resort, maar je kunt ook via de reguliere ingang of met de autosafari. Daarnaast heb je toegang tot andere parken. Wij hebben de laatste dag onderweg naar huis een omweg gemaakt om Zooparc Overloon te bewonderen. Zeker de moeite waard (Dierenrijk trouwens ook). In de zomer heb je
toegang tot speelland.

Animatie in het resort:
Er wordt veel georganiseerd op het resort. Je kunt vanaf Karibu Town (centrum) direct de safaribus op. Dat hebben we bij aankomst gedaan voordat we het huisje in mochten. Zeer de moeite waard. Je kunt je inschrijven om mee te gaan in het dierenverblijf van de giraffen en zebra’s. Dit was kosteloos en leuk om te zien. Tegen een extra betaling is een wandeling met ranger of een jeepsafari te boeken (game drive). Verder worden er spel en knutselactiviteiten voor kinderen georganiseerd.

Centrum:
Karibu town is een klein, maar prachtig ingericht centrum. Er is een kleine zwembad met waterspeeltuin. Prima vermaak voor een uurtje zwemmen. Verder is er een mooie binnen- en buitenspeeltuin en een prachtig terras met uitzicht op de savanne(dieren). Bij de receptie met klein winkeltje kun je wat basisboodschappen en souveniertjes kopen. Voor echte boodschappen kun je beter naar een supermarkt rijden. Er is een aardig restaurant waar je lekker en redelijk betaalbaar kunt eten en een cafe met pizza’s (kun je ook laten bezorgen) een spelletjeshoek en 6 bowlingbanen.

Voor verbetering vatbaar:
- schoonmaak moet echt beter.
- in het huisje is er geen vriesvak, jammer.
- je krijgt 3 tabletten voor de vaatwasser, maar geen afwasmiddel (zelf meenemen dus)
- de gebruiksaanwijzingen komen niet overeen met de apparaten in het huisje.
- je kunt recyclen in het huisje, maar geef ook aan wat waar moet. Een sticker aan de binnenkant van het prullenbakje bijvoorbeeld.
- het kerstmenu in het restaurant was te duur voor wat je kreeg. De kaart was bijna hetzelfde als op reguliere dagen.
- in het huisje mogen er meer ophangplekken voor handdoeken zijn.
- de bank in het huisje is oke, maar een plankje waardoor niet het zitkussen er steeds van afschuift zou fijn zijn.
- meer vegetarische/groente opties bij de pizza’s is geen overbodige luxe.

Kortom:
Fantastisch park, met waar voor je geld en zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben genoten.

Datum van verblijf: december 2019
Gastenservice, Gastenservice van Safari Resort Beekse Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Beste Nshepher,

Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw bevindingen! Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf op het Safari Resort. Een huisje bij de leeuwen is inderdaad een geweldige plek!

De verbeterpunten die u aangeeft, ga ik doorgeven aan de desbetreffende afdelingen zodat zij hier in kunnen verbeteren. Dank daarvoor.

Tot een volgende keer!