“Inderdaad de lekkerste pizza ooit”
Beoordeling van La Vita e' Bella

La Vita e' Bella
Geclassificeerd als nr. 3 van 515 Restaurants in Eindhoven
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige pizza, fijne sfeer, restaurant zat vol, met veel Italianen. Wijn was heerlijk, toetje (Tiramisu) ook, limoncello kregen we aangeboden en was ook heerlijk.
La vita e bella!!!!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n tweeën uit eten geweest, op nog geen 5 minuten lopen van station Strijp S. Bij binnenkomst proef je de Italiaanse sfeer in een restaurant waar alleen pizza's geserveerd worden. Vooraf een misto terra gekozen, met daarbij een focaccia, beiden heerlijk. De pizza's waren top qua smaak. Enige puntje van kritiek is dat de bediening hey aan het eind van ons bezoek té druk had en de eigenaar ook erg druk was met het begroeten van bekenden. Voor een goede pizza een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

De pizza was heerlijk, echt italiaans. De bediening was professioneel en vriendelijk.
Twee minpuntjes: de korst was erg dik, en die eet ik niet zo graag. En m'n tafelgenote had een haar in haar pizza :(.

4 weken geleden beoordeeld

Een van mijn favoriete plekjes in nederland voor een goede pizza. Na een tijdje in italie gewoond te hebben heb ik genoeg pizza's gegeten om te weten wat een goede italiaanse pizza is. Die kan je hier eten. Met name de Margarita is echt een aanrader, weinig poespas veel smaak.

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een terechte nummer 1 op tripadvisor. Echte aanrader!

Reizigers die La Vita e' Bella bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In La Vita e' Bella geweest? Deel je ervaringen!