“Pizza’s bezorgd volgens afspraak ”
Beoordeling van The Ottoman

The Ottoman
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 365 van 530 Restaurants in Eindhoven
23 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza’s waren nog heel warm bij bezorging een nette en een hygiënisch bezorgen.
Via thuisbezorgd krijg je een melding met de tijd van bezorging en dat klopt precies.
Heerlijke pizza’s gegeten

Datum van bezoek: maart 2020

20 maart 2020 beoordeeld

Ruim 1,5 uur aan het wachten op de bestelling. Toch maar even gaan bellen om te kijken waar het blijft. Het personeel kon geen duidelijkheid geven. We wachten nu nogsteeds op een bestelling die wel of niet komt...

Datum van bezoek: maart 2020
10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke durum met extra vlees ik kon het niet op zo veel
Mijn zoon had een pizza margherita die was ook heerlijk en een goede en vriendelijke bediening

Datum van bezoek: februari 2020
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister hier een iskender gehaald.
Daar kan Avrasya een puntje aan zuigen.

Hier krijg je wel warm eten.
en veel ook nog.
En het personeel is zo vriendelijk en aardig.
En de zaak is prachtig alles mooi schoon.
Achter glazen wand zie je een grill

Zijn leuk met kinderen....
per toeval zagen we dat ze in heel Eindhoven bezorgen.
Dus voortaan bellen wij ottoman.
We raden hem dan ook echt aan.

Datum van bezoek: september 2019
29 augustus 2018 beoordeeld

Gisteravond gaan eten bij Ottoman voor de 1ste keer en dit was voor herhaling vatbaar! Broodje kip shoarma gegeten en mijn man een durum kip: zeer lekker, verzorgd, vers en voldoende! De frietjes waren vers en heel lekker gekruid, wij gaan zeker nog eens terug. Ook fijn: voldoende parking in de straat!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die The Ottoman bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In The Ottoman geweest? Deel je ervaringen!