“Correct personeel maar de drankjes zijn wat aan de dure kant”
Beoordeling van Hotel Cafe Restaurant Queen

Hotel Cafe Restaurant Queen
Geclassificeerd als nr. 104 van 509 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans, Indonesisch, Italiaans, Nederlands
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
19 juli 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend op het terras gezeten bij Queen. Bediening is uiterst correct en zorgt ervoor dat je je welkom voelt. De drankjes zijn goed maar prijzig.

We hadden helaas te maken met een stel Ieren die teveel hadden gedronken en overige gasten (ook ons) tot last waren. Jammer genoeg werd hier niks van gezegd en er werd zelfs nog meer drank uitgeserveerd.

18 juni 2018 beoordeeld

Midden in centrum.Op loopafstand van het station.Volop eet en drinkgelegenheden in naaste omgeving.Ook voor de shopliefhebbers .

14 maart 2018 beoordeeld

Het restaurant is aan de Markt in hartje Eindhoven. Het is een bruin café waar altijd veel te doen is. De kaart is niet te uitgebreid, maar er is ruim voldoende keuze in vlees, vis en vegetarisch. Het eten komt vlot en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Bij onze spareribs kregen we een vochtig doekje om je handen schoon te maken: aan alles gedacht!

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, jammer dat de bediening erg traag is. Daarentegen zijn de lunchgerechten erg lekker. Het wachten waard.

20 december 2017 beoordeeld

ondanks de drukte waren we hier heel snel bediend (bovendien nog heel vriendelijk ook). ruime keuze aan gerechten. Lekker gegeten , prijs/kwaliteit dik in orde !!!

Reizigers die Hotel Cafe Restaurant Queen bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Hotel Cafe Restaurant Queen geweest? Deel je ervaringen!