“Super leuk interieur en goed personeel”
Beoordeling van De Vooruitgang

De Vooruitgang
Geclassificeerd als nr. 10 van 14 Dessert in Eindhoven
Keukens: Belgisch, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe tent. Leuk ingericht. Erg goed, lief en oplettend personeel!! Prijs kwaliteit is ook prima. Leuk voor een onderbreking van je dagje Eindhoven.

Eric B, Guest Relations Manager van De Vooruitgang, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Kijk, dit zijn de complimentjes waar wij het voor doen. Dankjewel, Thea!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi weer vol terras maar gelukkig nog een plaats gevonden. Uitgebreid menu en volop keuze. We werden snel geholpen en hadden de clubsandwich en een uitsmijter. Beide waren heerlijk en wat ik om me heen had gezien zag er ook allemaal super uit.

Bedankt voor deze mooie complimentjes, James!
Kunnen wij je snel weer verwelkomen op de Markt?

Team de Vooruitgang

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Door de drukte niet goede bediening. Er lopen er een paar rond maar doen niets. Lang wachten op bediening en drank. Maar zit wel midden in de drukke stad.

Eric B, Guest Relations Manager van De Vooruitgang, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat vervelend om te horen, Corrie! Wij zijn intern druk bezig met trainingen om ons service niveau naar een hoger level te brengen. Wij verwelkomen je graag weer om je het resultaat te laten zien! Fijne dag en ondanks het voorval verwelkomen wij je graag nogmaals!

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is er lekkerder dan een zakelijke lunch op het terras in deze Indian summer?

Aangekomen bij de Vooruitgang lekker aan een Speculoos koffie, ze is vergeten het door te roeren: moppert de serveerster.

Even later als mijn tafelgenoot is aangekomen, moeten we wachten tot we een ons wegen op onze bestelde drankjes. Hetzelfde geldt voor het eten, waarbij de frites opvallen door hun zouteloosheid. Ook ontbreekt een zoutvaatje op tafel.

Al met al redelijk, maar je moet wel geduld hebben.

Eric B, Guest Relations Manager van De Vooruitgang, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2018

Bedankt voor de genomen tijd om deze review te schrijven. Wat vervelend om te horen dat de frites niet naar wens gezouten waren, we nemen je feedback over de zoutvaatjes op tafels mee, dan kan iedereen ze naar eigen wens op smaak brengen!

We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen om van de 3-sterren, 5-sterren te maken! :)

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hip café met onder andere lekkere cocktails en biertjes! ‘s Avonds in Eindhoven? Aanrader!!

Eric B, Guest Relations Manager van De Vooruitgang, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2018

Wat fijn om te horen, Demi! Zien wij je snel weer voor een lekker biertje? Dan maken wij met plezier van 4 sterren, 5 sterren! Eva

Reizigers die De Vooruitgang bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Vooruitgang geweest? Deel je ervaringen!