“Zalig gegeten”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 maart 2020 beoordeeld

We aten hier al vaak echt lekker. Gezellige ambiance en heel leuk personeel. Wij vinden dit een aarader!

Datum van bezoek: oktober 2019
KarpendonkseHoeve, Eigenaar van De Karpendonkse Hoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2020

Beste 982marleenm,

Hartelijk dank voor uw review van de Karpendonkse Hoeve. Het is natuurlijk geweldig om te lezen dat u vaak lekker heeft gegeten in ons restaurant en dat ook de ambiance u beviel. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We verwachten een klassiek interieur en klassieke keuken. Het interieur was klassiek, zelfs een beetje te. De opstelling van de tafels was leuk. Knus maar genoeg privacy. De gerechten waren daarentegen behoorlijk vernieuwend. De Oosterse invloeden werden zeer gesmaakt. Het gerechtje dat bewoog, vonden wij verrassend lekker. Het wijnarrangement was top. Geen bio- en/of natuurwijnen maar zeer lekkere wijnen in het wijnarrangement. Het personeel was vriendelijk. De sfeer was losser dan we verwacht hadden. Wij hebben genoten van het avondje uit.

Datum van bezoek: februari 2020
KarpendonkseHoeve, Eigenaar van De Karpendonkse Hoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste Mar10VL,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Het is voor onze keuken geweldig dat u de “vernieuwende" stijl van de gerechten in de
Karpendonkse Hoeve zo positief beoordeelt en dat u heeft genoten van uw avond in ons restaurant. Wij hopen u snel weer
eens te mogen verwelkomen.

31 januari 2020 beoordeeld

Viel enorm tegen. Jammer als dit restaurant 1 ster heeft dan? Weet ik niet waar men op beoordeeld. Daarna gegeten bij topper in Gulpen dat was pas Ster waardig.

Datum van bezoek: januari 2020
KarpendonkseHoeve, Eigenaar van De Karpendonkse Hoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Geachte GertyVermeer,
Men is van restaurant de Karpendonkse Hoeve gewend dat zij altijd snel reageert op reviews van haar gasten. Onze administratie toont echter geen bevestiging dat u in januari bij ons heeft gegeten. Verder gaat u op geen enkele manier inhoudelijk in op “viel enorm tegen”. Ook dat u “daarna” in Gulpen heeft gegeten is voor u misschien vermeldenswaardig, maar ook dat helpt ons niet verder een antwoord te geven omdat dit totaal niets met een review te maken heeft.
Hoogachtend,

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren jullie restaurant bezocht. Deze keer met een vriendin. Helaas was het deze keer teleurstellend. We kregen 1 amuse, porties heel klein, geen smaakexplosie, en als klap op de vuurpijl... een klomp rode biet. Geen idee of dit door de social deal kwam. Wijnarrangement was wel goed.

Datum van bezoek: januari 2020
KarpendonkseHoeve, Eigenaar van De Karpendonkse Hoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Beste Z3248NHrobt,
Wat jammer dat u niet direct aan tafel kenbaar heeft gemaakt dat de vegetarische “Beet Wellington” niet bij u in de smaak viel. De chef had met alle genoegen meteen een ander (eventueel niet vegetarisch) gerecht voor u bereid. De “Beet Wellington” is gemaakt met een knipoog naar de bekende “Beef Wellington” en heeft zeer positieve reacties gekregen van gasten van de Karpendonkse Hoeve. Het gerecht bestaat, zoals de naam al zegt, inderdaad voor een groot gedeelte uit biet. Natuurlijk blijft het altijd mogelijk dat dit niet uw smaak is en we hadden dat graag direct voor u opgelost.

5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een restaurant met 1 ster, weinig verrassend , kleine porties Prijs kwaliteit niet in verhouding! Toiletten

Datum van bezoek: januari 2020
KarpendonkseHoeve, Eigenaar van De Karpendonkse Hoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste edov579,
Jammer dat uw review net in het begin, midden in een zin, is afgebroken. Natuurlijk zouden we anders, zoals gebruikelijk, graag inhoudelijk reageren op uw review over ons restaurant.

Reizigers die De Karpendonkse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Karpendonkse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!