“Verjaardagsdinertje”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
6 november 2018 beoordeeld

Gezellig sfeertje, beetje druk/rumoerig misschien, maar we konden elkaar nog prima verstaan. Het eten had ontzettend veel smaak, heel erg lekker! Prima bediening, erg vriendelijk. Gerechten voor elke portemonnaie.
Het toetje was vergeten, volgens de ober, daarom kregen we een Limoncello van het huis. Meteen gevolgd door het dessert, wat nog prima op tijd was.

Datum van bezoek: november 2018

31 oktober 2018 beoordeeld

Lang lang geleden hier wel eens gegeten. Toentertijd was het helemaal top maar nu viel het wat tegen: de bediening ongeïnteresseerd (of is dat authentiek Italiaans?) en het eten okay maar niet meer dan dat. De op de borden geadverteerde tagliatelle was er niet (???).
De prijs was voor wat we kregen stevig - de koffie zijn we ergens anders gaan doen.

Datum van bezoek: oktober 2018
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tijdje niet geweest in dit restaurant.
Maar het was helemaal top, om hier weer eens te zijn!
De eigenaresse ontvangt je prima!
Mooi gamba’s piri piri als voorgerecht, geserveerd uit de olie op een mooi gedecoreerd bord.
Heerlijke tarbot in een saus van bospaddenstoelen met truffel, hier kom je echt voor terug.
Een klein min puntje het bedienend personeel kan iets attenter zijn naar de gasten toe.

Datum van bezoek: oktober 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik dacht, een restaurant van echte Italianen kan best goed zijn. Echter, het eten was niet meer warm toen het geserveerd werd, orders werden vergeten en toen er een groep bekenden binnenkwam, waren we zo goed als onzichtbaar.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slechte Service en zeer matig eten en verschrikkelijke slechte bediening! Klachten worden totaal niet serieus genomen!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Antonio's bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Antonio's geweest? Deel je ervaringen!