“De beste Chinees van Eindhoven!”

Restaurant Hong Kong 香港 私房菜
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 176 van 530 Restaurants in Eindhoven
16 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier nog niet gedimsumd of gedineerd in het restaurant, maar wel minstens 1 keer per maand afgehaald. Omdat we nu verhuisd zijn uit Eindhoven, rijden speciaal hiernaar toe om af te halen. Zo goed dus.
Prijs/kwaliteit top!

Datum van bezoek: januari 2020

29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met mijn vriendinnetjes. Er zijn nog weinig restaurants waar je lekker kan dim summen. Bediening top, porties goed, prijzen goed. Denken goed mee. 1 vriendin vegetarisch en stond niet goed vermeld. Kwam melden dat dit gerecht toch vlees bevatte en kwam met een alternatief. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld

Ik heb afgehaald bij dit Chinees restaurant, niet te vergelijken met "Hollandse"chinees.Het interieur is warm en de sfeer goed. De meesten in mijn gezelschap vonden het eten te vet en te duur.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische belevenis, vriendelijk ontvangst en begroeting er werd snel een drankje opgenomen en de kaart werd gegeven een keuze van gerechten her geen wat wij besteld hadden was een feestje Chinees eten zoals het hoort. Een leuk ingerichte Chinees, knus. We gaan hier zeker terug komen. Hong Kong tot snel.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond eten afgehaald bij deze kleine, gezellige zaak. Na vele goede reviews toch het proberen waard. Een puntje; 1 glutenvrije eter. Van tevoren gebeld, zeker een gerecht glutenvrij, en bij aankomst zelfs twee gerechten zonder gluten!
Helaas, toch inmiddels 2 uur verder een doodzieke moeder doordat het eten NIET glutenvrij was.
Ontzettend oppassen in geval van allergenen dus!!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Hong Kong 香港 私房菜 bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Hong Kong 香港 私房菜 geweest? Deel je ervaringen!