“Broodjes lekker maar chocolademelk te waterig”
Beoordeling van Mr Baker - GESLOTEN

Mr Baker
Keukens: Duits, Nederlands, Internationaal
Beschrijving: Ontbijten of lunchen in de vorm van zelfbediening voor (haast) onmogelijke prijzen, zonder af te doen aan de kwaliteit. Dat is De Bakgigant in Eindhoven. We garanderen een snelle en gebruikersvriendelijke shop ervaring. Ons assortiment bestaat uit c.a. 50 producten die regelmatig wisselen. Van croissants, belegde broodjes, snacks tot aan muffins en donuts. Kom eens langs in onze winkel, sta versteld van de prijzen en de kwaliteit. Mocht je vragen hebben, dan staan onze medewerkers voor je klaar om je verder te helpen.
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere broodjes, alleen vonden wij de chocolademelk te waterig. Dat vonden we jammer. Ook wordt het veel gebruikt als openbaar toilet.

Sjoerd v, General Manager van Mr Baker, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste,

Bedankt voor uw review! De afstelling van de chocolademelk gaan we laten nakijken, dit is ons nog niet eerder gemeld, maar is natuurlijk niet de bedoeling. Met betrekking tot het toilet: Hier zijn we van op de hoogte, we zoeken nog naar een passende oplossing. Graag tot ziens!

13 november 2017 beoordeeld

Wij vonden het een leuk concept, maar wel wat chaotisch zo in de rij. Lekkere broodjes, veel keus en goede koffie. Alleen wat jammer dat er veel broodjes werden gepakt zonder dat men de tangen gebruikte. Daar wil ik verder liefst niet over nadenken.

Sjoerd v, Manager van Mr Baker, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Bedankt voor de leuke recensie! Op drukke momenten kan het inderdaad wat chaotisch zijn en wordt er regelmatig wat met de handen gepakt. Om dit in de toekomst verder in te dammen komen er medio december nieuwe vitrines in de winkel te staan. Graag tot ziens.

3 november 2016 beoordeeld

Een beetje verborgen, maar een van de prettigste plekken om tijdens het winkelen een broodje te pakken. De selectie aan vegetarische belegde broodjes zou nog iets beter kunnen, maarja, Duitsers eten nou eenmaal graag vlees. Het gebak is mijn favoriet, vooral choco croissants zijn fijn. Al met al, een aanrader.

12 juli 2016 beoordeeld

Vorige week een heerlijk broodjes gezond gehaald. Erg groot en niet duur. Je hebt veel keus en wordt netjes geholpen. Op het moment dat ik er was, was het erg druk!

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vers en als enige open zo vroeg (11u). Broodje nog erg vers en waarschijnlijk vanochtend (af)gebakken. Vetder vlotte bediening en ruime keuze! Top!

Reizigers die Mr Baker bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant