“Een parel in Strijp.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Dessert in Eindhoven
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plaats in Strijp (Eindhoven) bij waar vroeger Phillips fabriek waren, zijn nu verschillende soorten winkels en andere gelegenheden. Een daarvan is een parel in deze buurt. Nooit geweten dat er hier een winkel zou zijn waar men zo lekker ijs kan eten met gewaagde, maar zeer geslaagde combinatie’s. Meestal op basis van roomijs. Voor is het dan ook duidelijk dat ik hier terug ga komen.

Datum van bezoek: juli 2022

18 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs blijft heerlijk hier, maar de bediening slecht. Op een superdrukke weekenddag met stralend weer staan hier drie jongedames die de ijssmaken niet weten te vinden in de vitrine en ook niet op de afrekentablet. Tergend traag allemaal. Een zichtbare leidinggever ontbreekt hier en het is niet de eerste keer dat me dat opvalt. Dat maakt de hele ervaring echt een stuk minder. En het lijkt of de de ballen steeds kleiner worden.

Datum van bezoek: april 2022
8 april 2022 beoordeeld

Leuk idee, maar het is nu kwantiteit boven kwaliteit. Wij zijn hierheen gekomen (1,5 uur heen en 1,5 uur terug rijden) door een tiktok. Achteraf vergeleken bleek dat er heel veel veranderd is.
Kwaliteit van het eten was matig, en het 'magische' was helaas ver te zoeken.
Geen achtergrondmuziek, het 'thee lezen' werkte niet omdat we veel teveel theeblaadjes in de thee kregen (vertelde een serveerster achteraf toen ik erover begon).
Het enige 'magische' was een rookbel op een amuse die helaas niemand van ons 5 lekker vond.
Het enige écht lekkere vond ik het pasteitje, maar die was net zo groot als een paaseitje..
Hier betaal je dan bijna 50€ per persoon voor, reden we in totaal dus 3 uur voor, wat wij het persoonlijk echt niet waard vinden voor wat je krijgt.. + ze wilden ons eerst ook nog €14,50 annuleringskosten laten betalen, voor iemand die niet mee kon door corona.. Pas nadat wij aangaven bij de betaling dat wij dit een beetje apart vonden, hebben ze het eraf gehaald..
kortom,
Als je hierheen wilt door de leuke tiktok, en er ver voor moet reizen, raad ik je dit sterk af, het is het echt niet waard..

edit; volgende ochtend: 4 van de 5 hebben enorme last en 2 daarvan hebben gespuugd, we voelen ons belabberd en misselijk, dus ben bang dat het qua eten ook niet helemaal goed gezeten heeft gezien dat het enige is geweest wat we gegeten hebben die dag..

Datum van bezoek: april 2022
2 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk ijsje gegeten. Tip: neem een ijshoorntje met koffie en chocolade. Een heerlijke combinatie. Je krijgt een lekkere grote bol. De medewerker is super vriendelijk. We mochten zelfs een klein beetje proeven voordat wij bestelde. De winkel zelf wil je gewoon even in lopen voor de kleuren en het gezellige interieur!

Datum van bezoek: oktober 2021
21 september 2021 beoordeeld

Heel lekkere ijsjes met veel speciale smaken. Zeker eens de moeite waard om richting Strijp te komen.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Intelligentia Taste Rooms bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Intelligentia Taste Rooms geweest? Deel je ervaringen!