Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 113
PricelineUS$ 113
Hotels.comUS$ 113
TravelocityUS$ 113
eDreamsUS$ 108
Orbitz.comUS$ 113
Beoordeeld op 25 juni 2021

Dat de Horeca blij is dat ze weer open mogen snap ik wel.
Maar QUEENS op de Markt in Eindhoven probeert wel op een voor de bezoekers heel dure manier uit de crisis te komen.
Als je meer dan €7 voor een Tripel Karmeliet wil hebben ben je volgens mij NIET goed bezig.
De Markt is nog steeds het Rembrandtplein of het Leidseplein niet!
Queen was al niet mijn favoriet en beter wordt het er zo voor mij niet op.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel. Verschillende bieren op de tap. Het eten is prima. Het terras heeft heaters zodat je met minder weer buien kan blijven zitten. Zijn er 2x geweest en 2x top!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 27 september 2020

Goed hotel, erg vriendelijk personeel, top locatie!!! We hebben een heerlijk weekend gehad. We gaan zeker nog een keer terug!!! We hadden een zeer ruime kamer. Kamer was netjes en schoon. Het ontbijt was goed.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het ontvangst van de super leuke spontane blonde dame die de avonddienst draaide van zaterdagavond 02/08/'20 was uitermate prettig. Een meer dan welkom gevoel creëren is niet mogelijk dan hoe zij dat deed! De avond van te voren had ik een verzoek ingediend en deze werd ook zeker gehonoreerd. En daar was ik super blij mee verrast. Mijn dank hier voor. Vandaag de dag is service niet meer vanzelfsprekend. Queen Hotel laat hier duidelijk het fantastische verschil in zien! En dat is voor mij zeer waardevol. Ik zou zeggen = Team ga zo door! Ik waardeer jullie zorg! Jullie krijgen van mij een dikke TIEN met een griffel.

Manuel Soselisa =)

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

Er werd een goede lunch geserveerd. Uitstekende uitsmijter op het terras. Ontvangst was minder .werd voortdurend in het Engels aangesproken. Hoezo? Goed uitzicht op het terras snel bediend . Er werd gerookt op het terras, vervelend voor niet rokers.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen