“Teleurstellend om iets te eten. OK voor een drankje”
Beoordeling van Grand Cafe Plein 4

Grand Cafe Plein 4
Reserveren met
Grand Cafe Plein 4 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 47 van 509 Restaurants in Eindhoven
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Welkom op Plein 4 in Eindhoven. In het nostalgische pand op de kruising van de Dommelstraat en het Stationsplein vliegen de herinneringen van vroeger je om de oren. Lebesque, het oude meubelatelier of de danssalon waar iedereen tot in de late uurtjes los ging. Plein 4 voegt vele van deze elementen samen en is dagelijks toegankelijk voor iedereen! Jong of oud, eten of drinken, dansen of borrelen, alles kan op het Plein! Van Hippe Bingo op maandag tot dansen op Dance Classics op vrijdag- en zaterdagavond, niks is te gek. Ook kun je bij Plein 4 erg lekker lunchen of dineren. Van dagverse tonijn voor de sashimi, tot de meest malse Black Angus steak van Eindhoven. Eerlijk, vers en huisgemaakt, dat is Plein 4. Tot op 't Plein!
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een legendarische plek, ooit Danssalon. Ook voor een drankje is het nu een prima plek.
Hier ook eens gaan eten: teleurstellende ervaring. Prima burger (wel erg zout) gegeten met een lekker herfstbockje van tap. Sinds enige tijd is het een Untapp'd Verified venue dus veel keus. Maar belachelijke prijzen voor bier, zie foto. Rochefort 10 voor 8,25 euro is waanzin.
Verder rommelige en onprofessionele bediening ondanks/dankzij prima systeem met lampje dat rood wordt als je het omdraait. Personeel heeft daardoor namelijk geen focus en komt snel naar tafel maar blijkt daarna voor een simpel extra drankje of zelfs de rekening veel tijd nodig te hebben. Wel met alle goede bedoelingen, beetje losse stijl maar soit.
Friet was waardeloos, bijna verkoold gruis. Opmerking gemaakt maar daarna niks meer gehoord. Op de rekening stond dan wel weer een korting maar de ober wist hier zelf niks van en kon het ook niet checken wegens het "kutsysteem".

8 september 2018 beoordeeld

Eten was prima, vooral het plankje met verschillende voorgerechten was leuk. Burger was oké, maar zat wat veel saus op.
Bediening bestond duidelijk aan studenten, wat voor ons (een groep studenten) heel gezellig was. Verwacht hier echter niet hoogstaande bediening.
Sfeer was leuk. Jong publiek, goede muziek en lekkere drankjes. Prijs/kwaliteit was oké.

22 augustus 2018 beoordeeld

Hier met vrienden gegeten met AH bon, we hebben allemaal goed gegeten maar voor een eetcafé vond ik de rekening behoorlijk hoog voor wat we hebben gehad. Dan zou ik er zonder bon zeker niet voor over hebben. Ook was er die avond een bingo avond, is blijkbaar elke maandag. Maar dat wisten we niet en dat is ook niet vooraf even aangegeven (niet gezien bij Iens). Dus maar naar een rustigere plek gevlucht voor de borrel achteraf.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier een drietal gangen menu gegeten met de AH bonnen. Het eten was erg lekker en beter als we wellicht verwacht hadden. Personeel was zeer deskundig, hij wist alles over de steak, waar deze vandaan kwam hoe deze smaakte etc. Welke wijn waarbij hoort etc. Etc. Zeker een aanrader!!

17 augustus 2018 beoordeeld

We gingen met 5 personen eten, kregen een leuke ronde tafel met ronde bank eromheen.
Het is groot binnen en toch hebben ze geprobeerd het knus te houden door met verhogingen te werken en verschillende tafels en stoelen, goed gelukt. Het eten was erg goed, er staat voor ieder wel wat op de grote menukaart. De bediening is erg hulpvaardig.
Prijs/ kwaliteitsverhouding is prima!
We komen zeker nog een keertje terug.

Reizigers die Grand Cafe Plein 4 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Grand Cafe Plein 4 geweest? Deel je ervaringen!