Trip.com
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
PricelineUS$ 130
Beoordeeld op 23 mei 2022

We boekten dit hotel voor een nachtje rust na Lakedance, een festival in de buurt. We hebben speciaal het ontbijt bijgeboekt, aangezien we na een dag dansen wel een goed ontbijt kunnen gebruiken :)
Bij aankomst bleek dat het restaurant niet open was (vanwege personeelsgebrek?) en werd ons verteld dat we een ontbijtpakket kregen. Dat was een zak met broodjes en beleg. De inhoud van de zakken verschilden nogal. Zo zat er maar in 1 zak een stuk fruit, de ene zak had water en de andere jus d'orange, de ene een gevulde koek en in de andere 2 pepermuntjes.
Als we van tevoren hadden geweten dat dit het ontbijt zou zijn, hadden we dit niet geboekt. Erg jammer van het geld. Dit van tevoren melden op de website of bij de boeking was beter geweest.

Beoordeeld op 6 mei 2022

Bedden waren uitstekend, kamers heel schoon en praktisch. De douche was heerlijk, maar er miste wel een trekker. Het word erg nat namelijk. Ontbijt was uitstekend. Enig verbeterpuntje was de receptioniste. Die was niet heel erg vriendelijk.

Beoordeeld op 4 mei 2022

Geen ontbijt buffet maar slechts een zak met eten to go gekregen. Dit vermoedelijke door tekorten bij het personeel. Dus ook de bar was dicht.
Verder slechte , veel te zachte matrassen en kussen. Wel spullen om koffie te zetten op de kamer maar geen lepeltjes…
Maximaal vol te houden voor een nachtje voor een vroege vlucht.

Beoordeeld op 29 april 2022

Hebben hier 1 nacht geslapen, ligt direct boven de ingang van Eindhoven AirPort, hotel had aangegeven dat er voldoende parkeergelegenheid in de buurt zou zijn, parkeren via het hotel kostte nl 23 euro per nacht. Maar als je aankomt is er nergens parkeerplek en overal nog duurder. Je kunt ook niet eens normaal laden en lossen voor de deur, een fiets kun je er ook niet kwijt. We hadden ontbijt geboekt en kregen te horen dat de ontbijt zaal was verhuurd dus kregen we een zakje met droge broodjes, erg slecht. Ook niet een heel klant vriendelijk meisje aan de balie, elke vraag was teveel en niks kon.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 25 april 2022

Locatie bij luchthaven Eindhoven is ideaal en ook redelijk bereikbaar met de bus ipv de auto. Ontbijtbuffet was onaangekondigd afgelast (zelfs geen briefje op de deur van de ontbijtzaal) en vervangen door een zeer bescheiden 'meeneemontbijt' (twee belegde broodjes, een appel en een bakje yoghurt in een papieren zak) dat bij navraag kon worden afgehaald bij de receptie. Niet echt het geld waard dat er extra wordt gerekend voor 'met ontbijt'. Kamers prima voor één nacht: allemaal een beetje krap, maar je boekt dit hotel voor de locatie. Tussen 0:00 en 4:30 moet je aanbellen om naar binnen te kunnen.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde alleen