Beoordeeld op 6 maart 2020

Vanuit de kamer recht naar de incheckbalie. Vliegtuigen zien landen en opstijgen en toch geen last van lawaai. Unieke ervaring. Minpunt : bij contact met het 0800 nummer voor Nederland kan men niet in het Nederlands terecht. Alleen Engels of frans!

Datum van verblijf: februari 2020
Management Tulip Inn Eindhoven Airport, Other van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2020

Beste Luc,

Bedankt voor uw review, uw mening is erg belangrijk voor ons.

Fijn om te lezen dat u genoeten heeft van het uitzicht, uiteraard zonder geluidsoverlast van de vliegtuigen. :)

Via ons directe 040 telefoonnummer staan wij u in de toekomst graag ook in het Nederlands te woord.
De reserveringsafdeling van het hoofdkantoor is helaas niet altijd in het Nederlands beschikbaar.

Graag tot een volgende keer in Eindhoven.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 27 februari 2020

Het is de ideale oplossing voor een relaxte vakantie . Geen stress van kom ik wel op tijd . Je loopt zo van het hotel naar de incheckbalie. En prima ontbijt en geen last van vliegtuigen die landen of vertrekken. Een echte aanrader

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels - Louvre Hotels Group
Tulip Inn Eindhoven Airport, Overig van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2020

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.
We waarderen uw positieve feedback.
Dank u voor uw verblijf in het hotel. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Team Tulip Inn Eindhoven Airport.

Beoordeeld op 26 februari 2020

Heel vroeg in de ochtend moeten vliegen en geen zin om s nachts om 2uur uit bed te moeten? Dan is dit een ideale manier om even wat extra uurtjes slaap te pakken en relaxter aan de vakantie te beginnen. Avond van tevoren de auto gepakt, parkeren op Quick parking en met het shuttlebusje naar het hotel. Inkom is via de vertrekhal, dus ideaal om de volgende ochtend zo je bed uit te rollen. Schone kamers met prima inloopdouche. Geen lawaai van vliegtuigen of verkeer. Geen ontbijt erbij, dus geen mening daarover. Enige wat klein minpuntje was waren de zachte bedden. Maar dit is heel persoonlijk natuurlijk.

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.
We waarderen uw positieve feedback.
Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Team Tulip Inn Eindhoven Airport.

Beoordeeld op 23 februari 2020

geboekt bij booking.com INCLUSIEF alle belastingen, desondanks moest er toch toeristenbelasting betaald worden.
Volgens de receptionist kwam dit vaker voor.
Booking.com noch Tulip inn geeft commentaar

Datum van verblijf: december 2019

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.

Onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw feedback over de toeristenbelasting enorm. Waar mogelijk zullen we de feedback gebruiken om onze service te verbeteren, dit berust echter op een miscommunicatie. Op Booking.com en onze eigen websie staat toeristebelasting duidelijk apart aangegeven. Inclusief alle belastingen wil zeggen inclusief btw, helaas hebben wij geen invloed op deze woordkeuze van externe websites.

Wij hopen dat u verblijf wel naar wens is verlopen en wij u in de toekomst wederom in het hotel mogen ontvangen.

Beoordeeld op 21 februari 2020

Ideaal als je heel vroeg vliegt of in de avond laat aankomt. Kamers zien er modern uit en groot genoeg met uitzicht op de landingsbanen. Prijs kwaliteit verhouding is ook wel prima. Een volgende keer met vertrek vanuit Eindhoven gaan we zeker weer boeken.

Beste Annelies,

Hartelijk dank voor deze super review!

Fijn dat u uw overnachting bij ons in combinatie met uw vlucht als prettig heeft ervaren.

Wij zien u graag weer terug in ons hotel voor of na uw volgende reis via Eindhoven Airport!

Dank voor uw verblijf!