“Ophalen beter aan AH overlaten”
Beoordeling van Zarzo

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
21 maart 2020 beoordeeld

Vandaag een maalrijd opgehaald om de plaatselihke horeca te steunen. Volwassen prijzen, matge, ongeinspireerde maaltijden. Geen instructie over wat te doen. Dit diwn supermarkten echt beter

Datum van bezoek: maart 2020

21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit eten voor je verjaardag zit er écht niet in met deze corona crisis. Dan maar via het internet 2 pax menu bij Zarzo besteld voor zondag. Met enige verbazing staat op vrijdag 1700h de levering op de stoep..."tja u bent de derde al die het eigenlijk zondag had verwacht..maar het blijft goed in de koelkast " riep hij en doei..weg was ie. De maaltijd was met versproducten niet echt voor lang bewaren...uitgepakt..heerlijke soep en prima tonijn. Toch jammer want uit eten heeft meer sfeer en het idee om zondag thuis te eten viel dus ook in het water....flesje wijn was lekker.. alle opstart is lastig maar er is ruimte voor verbeteringen in prijs/kwaliteit en aflevermomenten.Het hele idee van thuis afleveren spreekt mij wel aan. Houden we ondernemers aan het werk :-)

Datum van bezoek: maart 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier afgelopen zondag spontaan binnen gelopen voor een lunch. Apart dat onze jassen niet werden aangenomen en dus uiteindelijk over onze stoel hebben gehangen. Maar goed.

Amuses waren heel lekker. Eigenlijk waren alle gerechtjes erg lekker, mooi opgemaakt ook. Niet echt verrassend van smaak maar wel mooie en goede combinaties dus in zoverre snap ik de ster.

Qua bediening snap ik dit echter geheel niet ?? Gerechten werden herhaaldelijk vanuit 1 punt over de tafel aangereikt: voor tafelgenoten langs, over ze heen. Toen de gastheer op tafel knoeide met het uitschenken van de jus, veegde hij dit met z’n vinger af en dat was het?
Overwegend jonge mensen in de bediening, hoeft geen probleem te zijn maar elke vorm van sturing leek te ontbreken- niemand die het overzicht had.

Dit heeft ons echt verbaasd, om ons heen zagen we dat het er aan alle tafels zo aan toe ging dus ik denk dat daar nog een uitdaging ligt.

De prijs kwaliteit verhouding was in dit geval prima, ik zou er niet avondvullend gaan eten nu ik deze ervaring heb.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Zarzo. Mooie, unieke gerechten met zeer goed bijpassende wijnen. Niet zuinig met brood en een keer bijschenken met de wijn. Gastvrijheid is top. Verder is de locatie nog altijd mooi modern. Verschillende malen geweest en keer op keer stabiel heel goed.

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, alles klopt, gezellig ! Alles tot in de kleinste details geregeld (). Worden we blij van !

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Zarzo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Zarzo geweest? Deel je ervaringen!