“Lekker maar wel prijzig”
Beoordeling van Restaurant Martinus

Restaurant Martinus
Geclassificeerd als nr. 213 van 529 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Internationaal
29 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel van der valk klassiekers uiteraard, maar ook verrassende gerechten. kwaliteit is prima op orde. Voorgerecht steak tartaar was heerlijk en ook het seizoensgerecht lamstajine was goed en mals. Prijzen liggen wel wat bovengemiddeld. Ook loopt er best veel personeel rond, een stuk of zes verschillende medewerkers aan de tafel gehad.

Datum van bezoek: maart 2020

24 februari 2020 beoordeeld

Heb met vriende heerlijk gegeten .Er was een ruime keuze op de kaart Vlotte bediening en vriendelijk.Het eten werd voor ieder tegelijk opgediend dat is zeer prettig .Verse producten op bord en mooi geserveerd.Vond het servies prachtig.Vind het fijn dat overal echt kaarslicht brand.Kortom heb een heerlijke avond gehad.Het was druk maar alles stond zo opgesteld zodat je er geen hinder van ondervond.

Datum van bezoek: februari 2020
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegegeven de haasbiefstuk is heerlijk mals en zoals beloofd rare geserveerd. Prima! Ook het dessert is lekker. Beetje teveel merengue in verhouding tot de bol ijs en jammer van de bevroren vruchtjes, maar als je het even laat staan, prima te eten. Verder is de ruimte erg gehorig en de bediening loopt wel erg veel op en neer en vraagt iets te vaak of het smaakt. Ja, het smaakt goed, maar de keus valt een volgende keer toch op ander hotel/restaurant.

Datum van bezoek: september 2019
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week met dochter en manlief gaan eten bij Restaurant Martinus. Dochter had een kindermenu met kipnuggets en frietjes en wij hadden een voor en hoofdgerecht. De gerookte zalm was echt heerlijk en als hoofdgerecht had ik de fusili met pesto. Het was echt lekker maar zo ontzettend veel dat ik mijn bord niet heb leeggegeten...

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juni 2019 beoordeeld

Ik heb hier vaker na een werkopdracht in het hotel gegeten, en was altijd goed over de geboden prijs-/kwaliteitsverhouding te spreken. Maar dit keer niet.

Uit mijn goede ervaringen had ik onthouden dat ik de Caesar salad (met kip en sardientjes) erg lekker vond, en ik besloot die dit keer weer te bestellen.

Maar het duurde een eeuwigheid voordat er iemand langskwam, en vervolgens nog weer een eeuwigheid voordat ik eindelijk mijn bestelling kon opgeven - hoewel de serveerster meerdere malen in mijn richting had gekeken en heel goed wist dat ik zat te wachten op haar. Waarom sjouwen met kussens en rondkijken dan belangrijker was dan mijn bestelling opnemen, was me duister. Maar dat was nog tot daar aan toe.

Toen de salade arriveerde, bleek men de kip overgaar te hebben laten worden. De kip was droog en taai, zelfs niet makkelijk te snijden, laat staan te kauwen.

Normaal gesproken zou ik het gerecht dan teruggestuurd hebben, maar inmiddels was er zoveel tijd verstreken dat ik bang was mijn volgende afspraak niet te halen als ik op vervanging moest wachten, dus ik heb het maar laten zitten en het opgegeten. Het was echter erg teleurstellend, want de vorige keren was dit gerecht uitstekend. Vandaar dat ik het nog een keer bestelde. Maar daar bedenk ik me een volgende keer toch over. Misschien toch maar eens op zoek naar een andere eetgelegenheid in de buurt.

Ik heb dit keer ook geen dessert besteld, om dezelfde reden, namelijk dat ik tegen die tijd al te veel tijd met wachten verloren had.

Al met al wat gemiste kansen. Jammer.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Martinus bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Martinus geweest? Deel je ervaringen!