Vandaag geopend: 09:30 - 20:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prima theater

Leuk theater, goed bereikbaar. Wij hadden en voorstelling in de kleine zaal en dat was leuk opgezet ... meer lezen

Beoordeeld op 23 april 2020

Lees alle 60 beoordelingen

Google
Populaire tours & activiteiten in en om Eindhoven
Beoordeeld op 8 november 2019 via mobiele applicatie

Gestart met een koffie in het café beneden. Er stonden vier personen hard te werken achter de bar echter toch moesten we wel wat geduld hebben. Ik kreeg het idee dat dit te maken had met de wijze van af rekenen. De kaartjes worden namelijk voornamelijk verkocht Inc. pauze drankje. Voorstellingen zonder pauze bieden de mogelijkheid om voor- of achteraf je consumptie alsnog te nuttigen. Hiervoor wordt er wel gevraagd of je de qr code van je geprinte kaartje scheurt. Dit levert best wat gedoe op aangezien niet iedereen weet welk deel in te leveren en daadwerkelijk nog moet scheuren waarop gewacht moet worden.

De Philips zaal is de op 1 na grootste zaal en heeft minder comfortabele stoelen dan de grote zaal. De route naar de zaal moet je even weten gezien de bijzondere vormgeving van het gebouw. Nadeel is dat de volledige zaal het gebouw via dezelfde smalle trap moet verlaten.

De voorstelling an sich (Kristel de Laat, cabaret) was meer dan fantastisch. Geweldig dat er een podium geboden wordt aan Brabants trots!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019

Ik was speciaal naar Eindhoven gekomen voor Club Salvador.
Mooi theater, prachtig rond en draaiend podium in de Philipszaal.
Hartelijk personeel dat je op staat te wachten om je wegwijs te maken.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Vooral de oude zaal is een klassieke schouwburg zaal. Op alle plekken goed zicht op de tribune. In de pauze of na de voorstelling gaan wij meestal helemaal naar beneden naar de theaterbar. On het midden een grote bar met daar om heen tafeltjes. Deze bar blijft na de voorstelling lang open en hier komen vaak de artiesten nog even een drankje doen.

Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Enorme locatie waar je de wegwijsbordjes echt nodig hebt. Bij kaartjes voor een voorstelling zit er een pauze drankje bij. Je mag dan uit alles kiezen echter de locaties om drankjes af te halen hebben niet allemaal hetzelfde aanbod.

In het café beneden is de meest ruime keuze maar staat soms personeel wat nog nauwelijks ingewerkt is. Meerdere dingen tegelijkertijd doet en hier is geen begeleiding bij.

Je moet het uiteindelijk toch hebben van de inhoudelijke voorstelling. Wanneer het lukt kaartjes hiervoor te bemachtigen heb je vaak een top avond.

Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Super gezellige avond gehad, wat hebben we gelachen.
We komen hier bijna elke maand en nemen na de voorstelling in een mooie entourage graag nog een paar drankjes, je kan op diverse plekken hier oor terecht, personeel heeft zeker stappen gezet, formeel, proffesioneel en nu ook wat meer snelheid, ga zo door Parktheater