“Late bestelling en bezorging... ”

Pizzeria Grillroom Jeruzalem
Geclassificeerd als nr. 411 van 517 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch, Pizzeria, Grill
Dineropties: Afhalen
Dineropties: Afhalen
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

38 minuten geleden

Bah bah bah wat een verschrikkelijke tent is dit. Wij bestelden 4 x doner kebab en na 1 uur hadden we nog niets. Nogmaals gebeld, ze vertrouwden het niet omdat het zo laat was, sorry sorry. Neem dan geen late bestellingen aan. Maar we zouden extra brood krijgen en extra vlees. Ok nog een kans dus. maar het werd wel ook meteen 6 euro duurder want de postcode was nu opeens te ver weg, maar ok omdat we trek hadden toch maar gedaan. Weer 3 kwartier later bellen ze ons, de chauffeur is er bijna.... Daar was hij, 12 halve stokbroden en 5 uhhh broodjes met???? Spek? Ham? Ik weet het niet maar geen kebab. Na 3 happen de boel echt weggezet, niet te nakken. Weer bellen... nee was toch echt goed... Nee we zijn niet gek dit was geen Donner Kebab... na 5 minuten was het duidelijk. We hadden geen Doner Kebab gekregen maar een of andere kipmix. Ons advies bestel nooit geen eten bij deze zaak, je zal maar een allergie hebben. Bah bah bah!

Datum van bezoek: maart 2018

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse pizza's en grill gerechten. Het is hier altijd prima en lekker. Beetje inschikken in het kleine tentje soms

Datum van bezoek: maart 2017
11 november 2015 beoordeeld

een bestelling bevestigen en na lang bellen er achter komen dat je online had moeten betalen, want anders komen ze niet eens.
de dingen die je besteld had konden ze niet eens leveren, maar waren wel online bevestigd.....dus denk na voor je online betaald
wist niet dat er zulke waardeloze tenten nog bestonden

Datum van bezoek: november 2015
30 mei 2015 beoordeeld

Kapsalon besteld, doorgaans geef ik toe dat het opzich redelijk te doen was, maar deze keer is het echt heel slecht geweest. Ik was echter prima tevreden met de snelheid, 20 minuten namelijk. Alleen wel een erg chagrijnige vent aan de deur.. Maargoed. Ik maak het bakje open, en ik zie een werkelijke chaos van een grote smerige vette hap en de kaas zag er ook nog eens uit alsof iemand het eerder al opgegeten had. Na 5 happen had ik er genoeg van en heb ik mijn prullenbak het laten opeten. De volgende ochtend kwam het leukste deel van deze "geweldige" maaltijd.. Ik zal het niet in detail uitdrukken maar ik denk dat ik daarmee ook al genoeg heb gezegd. Ik ben er al de hele dag zwak ziek en misselijk van, en heb mijn dagje The Flying Dutch vanuit thuis moeten kijken omdat ik veel te ziek ben geworden. Belachelijk! Een oplossing wil ik niet, ik hoef geen contact te hebben of wat dan ook, ik ben er klaar mee. Ik raad iedereen af om hier nog wat te eten. Een gigantische domper op een weekend waar ik heel erg naar uit keek.

Datum van bezoek: mei 2015
    • Sfeer
17 november 2014 beoordeeld

Eigenlijk absurd om hiervoor een beoordeling te schrijven. In de nacht, toen ik vanuit de kroeg naar huis fietste kreeg ik zin in een midnight snack.

Zelfs een vette hap, shoarma met friet smaakte mij bij deze afhaaltoko niet. de frietjes waren vet en slap en de shoarma was ook niet echt te eten. Ik ga hier nooit meer naar binnen toe!

Datum van bezoek: februari 2014
    • Sfeer

Reizigers die Pizzeria Grillroom Jeruzalem bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Pizzeria Grillroom Jeruzalem geweest? Deel je ervaringen!