Beoordeeld op 29 oktober 2022

Mooie grote kamer, kraaknet zeker een aanrader..
Dichtbij het centrum, geparkeerd bij parking stadskantoor op een honderdtal meter van het hotel en waar je bij het hotel 10 euro betaald per dag.
Bij het ontbijt was werkelijk alles aanwezig.. Wij gaan zeker terug...

Beoordeeld op 10 oktober 2022

Leuk ingericht hotel met een leuke lounge plek.
Heerlijke bedden, ruime kamer en prima ontbijt.
Kamers zijn strak ingericht met eigenlijk als enige extra een espressomachine. Parkeergelegenheid zijn publieke parkeergarages, maar goed aan te lopen.

Beoordeeld op 2 oktober 2022

De plek van dit hotel ten opzichte van de binnenstad met al haar winkeltjes, terrasjes en kroegjes is geweldig! Het is prachtig gestyled en je wordt er zeer gastvrij ontvangen! En het ontbijt op bed maakt je verblijf zeer zeker compleet! Dikke aanrader dus!

Beoordeeld op 3 september 2022

Vriendelijk personeel, schone kamers, top locatie. Ze hebben geen eigen parkeerplaats, maar ze bieden korting aan bij een parkeer garage in de buurt. De bedden lagen goed. Geen minpunten, top verblijf gehad!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 12 augustus 2022

Hebben hier een midweek doorgebracht. Ligging perfect, dichtbij centrum. Wat een inrichting, zo mijn ding. Zwart met steampunk. Heb me nog nooit zo thuisgevoeld in een hotel. Super leuk personeel. Daniel, nog bedankt voor de koelkast 👍. Airco was deze week heerlijk op de kamer. Bedden sliepen voortreffelijk.Koffiecorner ook top, heerlijke koffie. Waar ik op het dakterras heerlijk van heb genoten. Hebben een geweldige tijd bij jullie gehad 🥰

Datum van verblijf: augustus 2022