Beoordeeld op 3 september 2022

Vriendelijk personeel, schone kamers, top locatie. Ze hebben geen eigen parkeerplaats, maar ze bieden korting aan bij een parkeer garage in de buurt. De bedden lagen goed. Geen minpunten, top verblijf gehad!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 12 augustus 2022

Hebben hier een midweek doorgebracht. Ligging perfect, dichtbij centrum. Wat een inrichting, zo mijn ding. Zwart met steampunk. Heb me nog nooit zo thuisgevoeld in een hotel. Super leuk personeel. Daniel, nog bedankt voor de koelkast 👍. Airco was deze week heerlijk op de kamer. Bedden sliepen voortreffelijk.Koffiecorner ook top, heerlijke koffie. Waar ik op het dakterras heerlijk van heb genoten. Hebben een geweldige tijd bij jullie gehad 🥰

Beoordeeld op 10 augustus 2022

Top hotel, heel mooi en netjes. En geweldige ligging!! Parkeren kan ook op loopafstand en voor weinig geld. En het ontbijt was ook heerlijk en goed voor elkaar!
Het enige waar ze nog wat aan mogen verbeteren is het schoonmaken van de muren in de badkamer, daar is duidelijk al heel lang geen schoonmaakdoekje overheen gegaan😬

Beoordeeld op 7 augustus 2022

Ik had het verjaardagspakket bijgeboekt, dit is geen aanrader!!! Een teleurstelling 😔😔voor 25€verwacht je toch meer dan 3 ballonnen en een rij vlaggen waarvan je zou denken dat ze bij het interieur horen!!! De tafels, zowel binnen als buiten waren niet schoongemaakt!! Als je ontbijt krijgt op de kamer moeten ze ook wel de tafel proper maken..koffie pads waren ook niet aangevuld, bekers ook niet

Beoordeeld op 5 augustus 2022

Net hotel. In het centrum en toch rustig gelegen, super locatie dus.
Samen met mijn dochter een overnachting geboekt om te shoppen in Eindhoven.
Zeer gastvrij en goede service!
Ik was met mijn rolstoel en daar werd bijzonder goed rekening mee gehouden, erg fijn!
Kamer was dik in orde, net zoals t ontbijt.